Todor carisma Публикувано 4 юни 2017 Сподели Публикувано 4 юни 2017 (редакция) Здравейте, някакво мнение отностно това масло за каризмичката ? http://eneos-bulgaria.bg/?page=products&productID=6Гледам , че спецификациите са окей и пише , че няма наличие на сяра , Вие какво бихте казали Редактирано 4 юни 2017 от Todor carisma Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 4 юни 2017 Сподели Публикувано 4 юни 2017 (редакция) Здравейте, някакво мнение отностно това масло за каризмичката ? http://eneos-bulgaria.bg/?page=products&productID=6Гледам , че спецификациите са окей и пише , че няма наличие на сяра , Вие какво бихте казали Не че няма, а стойностите като цяло на сулфатната пепел, фосфор и сяра са намалени. Това е Mid SAPS формула и според мен е отличен избор:1. Защото има най-върховият американски стандарт API SN2. Защото е по модерната и предпочитана от мен европейска категория ACEA A3/B43. И не на последно място защото добавя европейският стандарт за защита на системите за вредни емисии - AECA C3. Т.е. хем ще защитава повече катализатора (намалени нива на фосфор), хем и намалените нива на сулфатната пепел ще правят по-малко нагар, хем ще дава и известна икономия на гориво (условно) около 1,2% (спрямо SAE 15W-40 масло). За горният двигател е правилен избор. Но ако предпочетеш SAE 5W-30, мотора ще се развърта още по-леко (което не е малко). И ако е в добро техническо състояние можеш да сложиш от тази гама SAE 10W-30 масло, което е почти баш по последните изисквания на MMC за твоя двигател.Поздрави Редактирано 4 юни 2017 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor carisma Публикувано 4 юни 2017 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2017 Не че няма, а стойностите като цяло на сулфатната пепел, фосфор и сяра са намалени. Това е Mid SAPS формула и според мен е отличен избор:1. Защото има най-върховият американски стандарт API SN2. Защото е по модерната и предпочитана от мен европейска категория ACEA A3/B43. И не на последно място защото добавя европейският стандарт за защита на системите за вредни емисии - AECA C3. Т.е. хем ще защитава повече катализатора (намалени нива на фосфор), хем и намалените нива на сулфатната пепел ще правят по-малко нагар, хем ще дава и известна икономия на гориво (условно) около 1,2% (спрямо SAE 15W-40 масло). За горният двигател е правилен избор. Но ако предпочетеш SAE 5W-30, мотора ще се развърта още по-леко (което не е малко). И ако е в добро техническо състояние можеш да сложиш от тази гама SAE 10W-30 масло, което е почти баш по последните изисквания на MMC за твоя двигател.Поздрави Значи да считам , че това масло което съм избрал е подходящо и е правилен избор да го сипя в мицуто Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 4 юни 2017 Сподели Публикувано 4 юни 2017 (редакция) Значи да считам , че това масло което съм избрал е подходящо и е правилен избор да го сипя в мицуто Да, то е един от многото подходящи и правилни избори. Остава качеството в тубата да оправдае и репутацията си. Още повече че ще го вземеш от Вносител на маслото.Поздрави Редактирано 4 юни 2017 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor carisma Публикувано 4 юни 2017 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2017 Благодаря много за мнението ти и аз мисля , че е правилния избор :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.