cpurage Публикувано 20 Май 2017 Сподели Публикувано 20 Май 2017 Здравейте колеги, Предварително искам да спомена, че колата я закупих от Швейцария ударена отзад с подбито гърне и спелскана пета врата (предпоставка че от удара може да се е побъркал поплавъка или датчик ли е не знам на тази кола какво е и най - вероятно това може да е причината поради която да не отчита правилно колко гориво има в резервоара...): http://oi68.tinypic.com/2zyzcc1.jpg http://oi65.tinypic.com/24zfvoj.jpg Имам следният проблем с 2012 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D, а той е че при пълен резервоар догоре, отчита че има гориво до малко над средата или до средата и след като изминах днес над 480-500 километра от София до Серес и обратно, като влезнах в София, борд компютъра ми каза че нямам гориво.Спрях на първата бензиностанция допълних догоре и се оказа че колата е изразходвала само 28.605 литра (при резервоар с 60 литра). Видимо е че има проблем с поплавък ли е или е с някакъв датчик ли, не знам. Колата е на 56700 км и Cruise control-a й работи перфектно и всичко друго също ... щом даде разход 6.5 на 100 при постоянно включен климатик и много често използван Cruise Control от София до Серес и обратно. Интересува ме кой е най - добрият майстор в София или областта, който може да ми помогне и да оправиме този странен и дразнещ проблем ? P.S. Да изцяло на късмет карах до Гърция и обратно и очаквах всичко да се случи, дори и да закъсам някъде, но имах късмет... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 21 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2017 Здравейте колеги отново, тъй като гледам, явно никой не иска да ми помогне, ще се опитам да си помогна сам и да попитам, който да било от вас, знае ли номера на DJ Tymbi и той в София ли се намира като сервиз ? Иначе по вероятно е да е прецакано едно от двете: http://oi64.tinypic.com/oaujok.jpg Тъй като аз не съм специалист, моля някой от колегите, който е правил такава част на 2007-2010 Outlander II CW 2.0 Diesel (или на 2010 - 2012 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 4WD) да каже при такъв случай кой от двата поплавъка се разваля по-често или от удар (както е в моя случай), дали този който е вграден в самата помпа или другия от другата страна, за който съм дал оригиналния OEM part number 1718A051 се е развалил в случая. Не знам дали на диагностика ще изпюва код с грешка и дали ще хване отклонението и разминаването от реалните литри в резервоара ? Как мислите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi 77 Публикувано 21 Май 2017 Сподели Публикувано 21 Май 2017 https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://japanautoservice.com/&ved=0ahUKEwjU97GA1IHUAhUD2SwKHcvVCCAQFggbMAA&usg=AFQjCNEOx80kP-s2rwTGQuOWdI1F-JMN4A&sig2=fPwDUcD3DMwMrMCKH2m3LQТова е сервиза на Dj Tymbi. Успех и дано си карате колата безаварийно и със здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 21 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2017 https://www.google.b...3DMwMrMCKH2m3LQТова е сервиза на Dj Tymbi. Успех и дано си карате колата безаварийно и със здраве.Еее супер, мнооого благодаря, записвам си час, възможно най скоро ... Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.