Премини към съдържание

Проблем с датчик за гориво (има ли поплавък въобще)?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Предварително искам да спомена, че колата я закупих от Швейцария ударена отзад с подбито гърне и спелскана пета врата (предпоставка че от удара може да се е побъркал поплавъка или датчик ли е не знам на тази кола какво е и най - вероятно това може да е причината поради която да не отчита правилно колко гориво има в резервоара...):

 

http://oi68.tinypic.com/2zyzcc1.jpg

 

http://oi65.tinypic.com/24zfvoj.jpg

 

Имам следният проблем с 2012 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D, а той е че при пълен резервоар догоре, отчита че има гориво до малко над средата или до средата и след като изминах днес над 480-500 километра от София до Серес и обратно, като влезнах в София, борд компютъра ми каза че нямам гориво.

Спрях на първата бензиностанция допълних догоре и се оказа че колата е изразходвала само 28.605 литра (при резервоар с 60 литра). Видимо е че има проблем с поплавък ли е или е с някакъв датчик ли, не знам.

 

Колата е на 56700 км и Cruise control-a й работи перфектно и всичко друго също ... щом даде разход 6.5 на 100 при постоянно включен климатик и много често използван Cruise Control от София до Серес и обратно.

 

Интересува ме кой е най - добрият майстор в София или областта, който може да ми помогне и да оправиме този странен и дразнещ проблем ?

 

P.S. Да изцяло на късмет карах до Гърция и обратно и очаквах всичко да се случи, дори и да закъсам някъде, но имах късмет...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги отново, тъй като гледам, явно никой не иска да ми помогне, ще се опитам да си помогна сам и да попитам, който да било от вас, знае ли номера на DJ Tymbi и той в София ли се намира като сервиз ?

 

Иначе по вероятно е да е прецакано едно от двете:

 

http://oi64.tinypic.com/oaujok.jpg

 

 

Тъй като аз не съм специалист, моля някой от колегите, който е правил такава част на 2007-2010 Outlander II CW 2.0 Diesel (или на 2010 - 2012 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 4WD) да каже при такъв случай кой от двата поплавъка се разваля по-често или от удар (както е в моя случай), дали този който е вграден в самата помпа или другия от другата страна, за който съм дал оригиналния OEM part number 1718A051 се е развалил в случая. Не знам дали на диагностика ще изпюва код с грешка и дали ще хване отклонението и разминаването от реалните литри в резервоара ? Как мислите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://japanautoservice.com/&ved=0ahUKEwjU97GA1IHUAhUD2SwKHcvVCCAQFggbMAA&usg=AFQjCNEOx80kP-s2rwTGQuOWdI1F-JMN4A&sig2=fPwDUcD3DMwMrMCKH2m3LQ

Това е сервиза на Dj Tymbi. Успех и дано си карате колата безаварийно и със здраве.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

https://www.google.b...3DMwMrMCKH2m3LQ

Това е сервиза на Dj Tymbi. Успех и дано си карате колата безаварийно и със здраве.

Еее супер, мнооого благодаря, записвам си час, възможно най скоро ...

 

Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...