Federal Публикувано 30 април 2017 Сподели Публикувано 30 април 2017 Здравейте! Регването ми във форума е продиктувано от решението на покупка на по горе посочения модел! разбирам,че модела не така популярен в БГ, като някои други автомобили и инфото за дизеловите агрегати е малко неясна от преглежданията ми във форума. Въпроса ми е е, кой от двата мотора е по добър и по безпроблемен? 136 или 140 к.с. Неяснота е също, че единия е VW а другия е японски! Ако е на ВАГ 140кс трябва да е помпа дюза, а тогава 136, какъв е?Благодаря предварително на тези, които помогнат! Има и още въпроси, но това е дневен ред :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 април 2017 Admin Сподели Публикувано 30 април 2017 Mitsubishi Grandis 2.0 Di-D е 5-местен автомобил тип стейшън вагон (истейт, шутинг брейк), който има 5 врати и FWD (предни задвижващи колела / предно предаване). Производството на модела започва през 2005 г. Автомобилът е с дължина - 4765.00 мм, височина - 1656.00 мм и широчина - 1795.00 мм. Дължината на колесната база е 2830.00 мм, задната следа е 1555.00 мм, а предната следа е 1551.00 мм. Собственото тегло на превозното средство е 1724 кг. 4-цилиндровият двигател на Mitsubishi Grandis 2.0 Di-D с по 4 клапана на цилиндър е тип DOHC (два разпределителни вала над клапаните), с принудително пълнене (турбо) и има работен обем 1968 cc. Монтиран е отпред на автомобила и е разположен напречно спрямо дължината му. Цилиндрите са разположени редово в двигателя. Буталата имат ход с дължина 95.50 мм, а цилиндрите са с диаметър 81.00 мм. Степента на сгъстяване е 18.00:1. Двигателят има максимална мощност от 100 кВт / 136 к.с. при 4000 об/мин и максимален въртящ момент от 310 Нм при 1750 об/мин. Използваната в автомобила горивна система е директно впръскване (дизел). Двигателят е с мазителна система тип мокър картер. Автомобилът ускорява за 10.80 с от 0 до 100 км/ч. Mitsubishi Grandis 2.0 Di-D има 6-степенна, ръчна скоростна кутия. Обемът на резервоара е 65.00 л. Отделяните CO2 емисии са 176 г/км. Предните гуми са 215/60 R 16 H. Размерът/видът на задните гуми е 215/60 R 16. Предната спирачна система включва вентилирани дискове. Задната спирачна система включва дискове, серво усилвател, антиблокираща система (ABS). Код на двигателя: VW!Задвижването на Mitsubishi, което идва от VW и е част от серията TDI, като в случая обаче работещата по технология помпа-дюза машина разполага със 136 вместо със 140 к. с.,Следователно - моторът е с германски произход, тоест работата му по традиция е груба и шумна.Известен с прозвището "лешникотрошачката" този мотор е СИЛНО НЕПРЕПОРЪЧИТЕЛЕН! http://media.snimka.bg/s1/5872/037988727-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Federal Публикувано 30 април 2017 Автор Сподели Публикувано 30 април 2017 (редакция) Благодаря колега! В крайна сметка, 136 кс е помпа-дюза! Редактирано 30 април 2017 от Federal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Federal Публикувано 1 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2017 (редакция) Помпа-дюза явно няма да е! Горе-долу съм запознат с ВАГ моторите и винаги съм бягал от PD.Насочвам се към 2,4. Който, има такъв, моля да сподели впечатленията си от мотора, т.е. цена обслужване на ремъците и ролките. Също така, слаби места, примерно демпфер-цена...Нещо, което може да се погледне при огледа на колата или трябва да се смени задължително след покупката. Сори за лаишките въпроси, но японска кола не съм карал! Също така бензинова кола сън нямал никога. За разхода на бензин, май е излишно да питам :icon_dance: , но може да посочите, колко ви харчат на бензин. ПП Може да се дублира с някоя подобна тема, но прегледах форума и инфото сигурно е остаряло за цени и т.н. А, и най малкото, автомобилите са били на по малко км и по нови. Редактирано 1 Май 2017 от Federal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 Май 2017 Admin Сподели Публикувано 2 Май 2017 Двигателят на Mitsubishi Grandis 2.4 MIVEC е с атмосферно пълнене и има 4 цилиндъра, с по 4 клапана на цилиндър. Работният обем на този двигател тип DOHC (два разпределителни вала над клапаните) е 2378 cc. Намира се отпред на автомобила и е разположен напречно спрямо дължината му. Цилиндрите в двигателя са редово разположени. Дължината на хода на буталото е 100.00 мм, а диаметърът на цилиндрите е 87.00 мм. Степента на сгъстяване е 9.50:1. Двигателят произвежда максимална мощност от 122 кВт / 166 к.с. при 6000 об/мин и максимален въртящ момент от 217 Нм при 4000 об/мин. Използваната в автомобила горивна система е EFI (електронно впръскване на горивото). Двигателят има мазителна система тип мокър картер. Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.00 с. и има максимална скорост ограничена до 200км/ч. Двигателят на Grandis е с код 4G69.Този двигател се монтира на много модели на Мицубиши (Mirage, Eclipse, Outlander I, Galant 2005).Много добре понася газова инсталация, поради твърдите клапани, въпреки че е MIVEC. За обслужването му е необходимо това: http://media.snimka.bg/s1/5870/037985006-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5870/037985004-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Federal Публикувано 2 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2017 Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Federal Публикувано 5 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2017 Още съм в процес на търсене, 2,4i Светльо, колко струват тези ремъци и ролки на 2,4i? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Federal Публикувано 7 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2017 Не мога да променя заглавието на темата, защото, ще помоля малко инфо за 2,4i. Дизелавия агрегат, отпада категорично!Днес ходих да гледам, Грандис 2,4. Първи впечатления...това е моята кола!!!Искам да попитам:Маркучите на охл. см-а, колко трябва да са корави, преди да отвори и след, като отвори термостата? Преди да отвори големия кръг, маркуча беше корав! След, като овори, пак си бяха корави( е не бяха, като камък) Не е да не можеш да го натиснеш, но подава към 5-6 мм, когато го натиснеш. Охл. см-а при японските коли е малко по разлчна от тези, които съм автомобили, които съм карал до сега. Разширителното казанче е някъде долу. От там ли се налива антифриза или от капачката на радиатора? На моята Шкода, маркучите са доста по мекички Съединител: При положение, че има помпа ми се видя малко твърд, което знаем, какво означава. Пак сравнявам Шкодата, педал е много лек, а е на около 80к км.Така или иначе, ще правя още огледи и ще сравнявам, но ако може някой да сподели наблюденията си.Ск. кутия механична: Има ли модела, проблеми с нея? Питам за кутията, защото при тръгване на 1-ва и 2-ра се чува нещо, като резонанс (не точно стържене). При форсаж на място, това го няма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 Май 2017 Admin Сподели Публикувано 7 Май 2017 Още съм в процес на търсене, 2,4i Светльо, колко струват тези ремъци и ролки на 2,4i? Зависи дали са ОЕМ или заместители. Над 200 лева започва обслужването на ремъци и ролки със заместители. Не мога да променя заглавието на темата, защото, ще помоля малко инфо за 2,4i. Дизелавия агрегат, отпада категорично!Днес ходих да гледам, Грандис 2,4. Първи впечатления...това е моята кола!!!Искам да попитам:Маркучите на охл. см-а, колко трябва да са корави, преди да отвори и след, като отвори термостата? Преди да отвори големия кръг, маркуча беше корав! След, като овори, пак си бяха корави( е не бяха, като камък) Не е да не можеш да го натиснеш, но подава към 5-6 мм, когато го натиснеш. Охл. см-а при японските коли е малко по разлчна от тези, които съм автомобили, които съм карал до сега. Разширителното казанче е някъде долу. От там ли се налива антифриза или от капачката на радиатора? На моята Шкода, маркучите са доста по мекички Съединител: При положение, че има помпа ми се видя малко твърд, което знаем, какво означава. Пак сравнявам Шкодата, педал е много лек, а е на около 80к км.Така или иначе, ще правя още огледи и ще сравнявам, но ако може някой да сподели наблюденията си.Ск. кутия механична: Има ли модела, проблеми с нея? Питам за кутията, защото при тръгване на 1-ва и 2-ра се чува нещо, като резонанс (не точно стържене). При форсаж на място, това го няма! Това трябва да се провери на място от човек, който има представа за модела. Не трябва да има никакъв резонанс при тръгване! Маркучите на Meiji не са от най-меките, но пак трябва да се види на живо.Така дистанционно трудно може да се определи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.