Премини към съдържание

Части за ФТО/FTO


Препоръчано мнение

Здравейте нов съм във форума и днес цял ден търся информация за Mitsubishi FTO V6 2.0 GR наскоро си я внесох от UK и ми е нужна информация относно частите понеже не мисля да ходя повече натам искам тук да си я оправя. Та когато я купувах човека от който я купих я беше взел от някой който му дължал пари и не знаеше дали са сменени някакви консумативи по нея не знаеше нищо, там и смених само двата външни ремъка,средната част на ауспуха(понеже на 5-ия месец се появи дупка пък и меките връзки бяха заминали почти) смених и 4-те диска на спирачките заедно с накладките сега обаче ми се ще да и сменя и адренажния ремък, ролки,и една джаджа за хидравлично напрежение на ремъка покрай него ми казаха че трябва да си сменя и водна помпа та въпроса ми е дали има някъде от където мога да си набавя части или евентуално да ги заменя с някой друг модел на Mitsubishi като Галант например имат сходен мотор но е малко по слаб и не съм сигурен дали ще си пасват!Поразрових се в разни чужди сайтове и всички тези части ми излизат над 200£ без доставка а отделно и за труд предполагам към 150-200лв. затова търся някакъв по-евтин вариант. Благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо: Здравей и добре дошъл..... :)

Второ... : Не ми се вярва, намиртането на части да е някаква непосилна мисия. с VIN номер, би трябвало да си излизат нещата.

"Джаджа"-та за която говориш е обтегач, успокоител, и там наистина е добре да се смени, ама САМО от човек който ЗНАЕ какво прави, че аз като сменях моя, хора клито се имат за майстори, ми наговориха глупости, та в крайна смятка четох, и гледах клипчета, за да направя нещата както трябва. Там внимавай много с него, че иначе последствията са меко казано: неприятни. Ако водната ти помпа е добре, не виждам смисъл да я сменяш.

Гледам си писал 150-200 лв. за труд...... не виждам кой ще се навие да ти смени ангренажния ремъг и прилежащите чарколаци, за тези пари, разглабянего е доста, и е тегаво.

Моите си ги смених сам, най-вече заради това, че нямаше никой, който да е наясно с нещата. Говоря за 6G72 двигателя, който е почти като твоя... :)

Гледам си от Стара Загора, не си далеч от мен, мога да споделя опит, ако имаш желание. :)

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Днес попитах в един сервиз така информативно горе-долу какво ще ми излезе, човека не беше виждал и чувал за този модел кола, но като отвори капака каза че двигателя изглежда като на Галант и така започнахме да гледаме за части от галант с 6А12 двигателя за който споменах в предния пост. Та така всичко с частите без обтегача ми излиза малко над 300лв. за труд каза че ще вземе около 140лв.(но съм убеден че после ще поиска още)както и да е слагам го към 500 но ще трябва и обтегач притеснява ме обаче дали ще станат частите дали няма да има някакъв проблем!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, части се търсят по оригиналните им номера, ако си мисли да напасва нещо, няма да стане.

Все си мисля, че този майстор, няма да ти свърши работа. Такива надъхани и аз съм виждал. Последният път, на еЕКЛИПС-а едни аз ги учих как да си оправят осирането, след смяна на гарнитури и причие, бяха ми прехвърлили един зъб на единия вал. И те големи философи бяха.

Я ми дай повече инфо за твоят двигател.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш какви са ти оригиналните номера на частите с TecDoc, има я в замундата и с тези номера започвате да търсите вече нови ремъци,ролки и хидравличния обтегач. Тоя последния го бях забравил в сметката и вчера ми припомниха, че и той е за смяна, около 120 лева му е цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Значи, части се търсят по оригиналните им номера, ако си мисли да напасва нещо, няма да стане.

Все си мисля, че този майстор, няма да ти свърши работа. Такива надъхани и аз съм виждал. Последният път, на еЕКЛИПС-а едни аз ги учих как да си оправят осирането, след смяна на гарнитури и причие, бяха ми прехвърлили един зъб на единия вал. И те големи философи бяха.

Я ми дай повече инфо за твоят двигател.....

 

Съжалявам за забавянето все още не съм направил нищо за сега съм я оставил че други проблеми(не по колата), но както и да е ето това успях да мамеря в уикепедия

Mitsubishi FTO GR Sports Package 2.0 L 6A12 DOHC 24V V6 DE3A HRHM4 (4-sp. A/T) 1998 cc DOHC 24 valve V6 170 PS (125 kW; 168 hp) at 7000 rpm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш какви са ти оригиналните номера на частите с TecDoc, има я в замундата и с тези номера започвате да търсите вече нови ремъци,ролки и хидравличния обтегач. Тоя последния го бях забравил в сметката и вчера ми припомниха, че и той е за смяна, около 120 лева му е цената.

 

Здравей свалих си я тази програма,но този модел го няма в нея!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей свалих си я тази програма,но този модел го няма в нея!

 

Намерих го оправих се смених страната понеже беше България модела го нямаше смених я на Япония и всичко е там! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...