JDM-BG Публикувано 20 април 2017 Сподели Публикувано 20 април 2017 Здравейте нов съм във форума и днес цял ден търся информация за Mitsubishi FTO V6 2.0 GR наскоро си я внесох от UK и ми е нужна информация относно частите понеже не мисля да ходя повече натам искам тук да си я оправя. Та когато я купувах човека от който я купих я беше взел от някой който му дължал пари и не знаеше дали са сменени някакви консумативи по нея не знаеше нищо, там и смених само двата външни ремъка,средната част на ауспуха(понеже на 5-ия месец се появи дупка пък и меките връзки бяха заминали почти) смених и 4-те диска на спирачките заедно с накладките сега обаче ми се ще да и сменя и адренажния ремък, ролки,и една джаджа за хидравлично напрежение на ремъка покрай него ми казаха че трябва да си сменя и водна помпа та въпроса ми е дали има някъде от където мога да си набавя части или евентуално да ги заменя с някой друг модел на Mitsubishi като Галант например имат сходен мотор но е малко по слаб и не съм сигурен дали ще си пасват!Поразрових се в разни чужди сайтове и всички тези части ми излизат над 200£ без доставка а отделно и за труд предполагам към 150-200лв. затова търся някакъв по-евтин вариант. Благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 20 април 2017 Сподели Публикувано 20 април 2017 (редакция) Първо: Здравей и добре дошъл..... Второ... : Не ми се вярва, намиртането на части да е някаква непосилна мисия. с VIN номер, би трябвало да си излизат нещата."Джаджа"-та за която говориш е обтегач, успокоител, и там наистина е добре да се смени, ама САМО от човек който ЗНАЕ какво прави, че аз като сменях моя, хора клито се имат за майстори, ми наговориха глупости, та в крайна смятка четох, и гледах клипчета, за да направя нещата както трябва. Там внимавай много с него, че иначе последствията са меко казано: неприятни. Ако водната ти помпа е добре, не виждам смисъл да я сменяш.Гледам си писал 150-200 лв. за труд...... не виждам кой ще се навие да ти смени ангренажния ремъг и прилежащите чарколаци, за тези пари, разглабянего е доста, и е тегаво.Моите си ги смених сам, най-вече заради това, че нямаше никой, който да е наясно с нещата. Говоря за 6G72 двигателя, който е почти като твоя... Гледам си от Стара Загора, не си далеч от мен, мога да споделя опит, ако имаш желание. Редактирано 22 април 2017 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM-BG Публикувано 22 април 2017 Автор Сподели Публикувано 22 април 2017 Здравей! Днес попитах в един сервиз така информативно горе-долу какво ще ми излезе, човека не беше виждал и чувал за този модел кола, но като отвори капака каза че двигателя изглежда като на Галант и така започнахме да гледаме за части от галант с 6А12 двигателя за който споменах в предния пост. Та така всичко с частите без обтегача ми излиза малко над 300лв. за труд каза че ще вземе около 140лв.(но съм убеден че после ще поиска още)както и да е слагам го към 500 но ще трябва и обтегач притеснява ме обаче дали ще станат частите дали няма да има някакъв проблем!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 22 април 2017 Сподели Публикувано 22 април 2017 Значи, части се търсят по оригиналните им номера, ако си мисли да напасва нещо, няма да стане.Все си мисля, че този майстор, няма да ти свърши работа. Такива надъхани и аз съм виждал. Последният път, на еЕКЛИПС-а едни аз ги учих как да си оправят осирането, след смяна на гарнитури и причие, бяха ми прехвърлили един зъб на единия вал. И те големи философи бяха.Я ми дай повече инфо за твоят двигател..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 април 2017 Сподели Публикувано 23 април 2017 Гледаш какви са ти оригиналните номера на частите с TecDoc, има я в замундата и с тези номера започвате да търсите вече нови ремъци,ролки и хидравличния обтегач. Тоя последния го бях забравил в сметката и вчера ми припомниха, че и той е за смяна, около 120 лева му е цената. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM-BG Публикувано 22 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2017 Значи, части се търсят по оригиналните им номера, ако си мисли да напасва нещо, няма да стане.Все си мисля, че този майстор, няма да ти свърши работа. Такива надъхани и аз съм виждал. Последният път, на еЕКЛИПС-а едни аз ги учих как да си оправят осирането, след смяна на гарнитури и причие, бяха ми прехвърлили един зъб на единия вал. И те големи философи бяха.Я ми дай повече инфо за твоят двигател..... Съжалявам за забавянето все още не съм направил нищо за сега съм я оставил че други проблеми(не по колата), но както и да е ето това успях да мамеря в уикепедия Mitsubishi FTO GR Sports Package 2.0 L 6A12 DOHC 24V V6 DE3A HRHM4 (4-sp. A/T) 1998 cc DOHC 24 valve V6 170 PS (125 kW; 168 hp) at 7000 rpm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM-BG Публикувано 22 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2017 Гледаш какви са ти оригиналните номера на частите с TecDoc, има я в замундата и с тези номера започвате да търсите вече нови ремъци,ролки и хидравличния обтегач. Тоя последния го бях забравил в сметката и вчера ми припомниха, че и той е за смяна, около 120 лева му е цената. Здравей свалих си я тази програма,но този модел го няма в нея! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM-BG Публикувано 22 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2017 Здравей свалих си я тази програма,но този модел го няма в нея! Намерих го оправих се смених страната понеже беше България модела го нямаше смених я на Япония и всичко е там! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.