Todor carisma Публикувано 2 април 2017 Сподели Публикувано 2 април 2017 Здравейте , мой познат с Ауди А3 1.9 110 к.с. имаше проблем с дебитометъра мисля и колата не вървеше, той реши проблема като му извади буксата на дебитометъра и в нея мушна 1 ценеров диод 4,7 съпротивление в първата и втората дупка на буксата и колата си вървеше както трябва и вече година може би кара така и всичко това за няколко стотинки.И аз имам въпрос , понеже и моята каризма не иска да върви като преди и няма такава сила , дали по този начин ще реша проблема и какво всъщност той постига с това, нека някой който ги разбира тези неща сподели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 април 2017 Сподели Публикувано 2 април 2017 Защо не попиташ твоят познат какво е постигнал, нали той е нахакъл диода в буксата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor carisma Публикувано 2 април 2017 Автор Сподели Публикувано 2 април 2017 Просто беше го прочел в форум и реши да пробва , но и той всъщност не знае какво точно става по този начин , но факт е , че колата тръгна да върви без проблем и това същото го пробвахме и при голф 4ка която имаше същият проблем ( вървеше като чист дизел ) и при него се получиха нещата и затова ми е чудно.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 април 2017 Сподели Публикувано 2 април 2017 (редакция) Ценеровия (опорен) диод, служи за стабилизиране на напрежението. При свързване в обратна посока при изменение на тока в широки граници, напрежението остава почти неизменно.Виж тази тема на колегите.Но гледам, пробите ги правят основно с дизелите... Редактирано 2 април 2017 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 2 април 2017 Сподели Публикувано 2 април 2017 Дебитомерът е основен датчик за смесообразуването. Не знам какво е постигнал твоят познат, като вместо него е мушнал един ценеров диод, обаче в Мерцедес форума правят друго: - пак си ползват дебитомера, но слагат заедно с него и ценеровия диод, с цел при максимално натоварване да вкарват повече въздух и да не се ошашка ЕКУ-то от високите стойности. Съответно си правят и ремап на комп-а, така, че да пуска повече гориво в тези режими на работа. При нормално каране дебитомерът продължава да си работи като такъв. Не е същото, като да извадиш дебитомера и да сложиш на негово място ценеров диод.По-скоро потърси назаем един работещ дебитомер за проба - а ако се оправят нещата, после ще си купиш нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor carisma Публикувано 4 април 2017 Автор Сподели Публикувано 4 април 2017 Дебитомерът е основен датчик за смесообразуването. Не знам какво е постигнал твоят познат, като вместо него е мушнал един ценеров диод, обаче в Мерцедес форума правят друго: - пак си ползват дебитомера, но слагат заедно с него и ценеровия диод, с цел при максимално натоварване да вкарват повече въздух и да не се ошашка ЕКУ-то от високите стойности. Съответно си правят и ремап на комп-а, така, че да пуска повече гориво в тези режими на работа. При нормално каране дебитомерът продължава да си работи като такъв. Не е същото, като да извадиш дебитомера и да сложиш на негово място ценеров диод.По-скоро потърси назаем един работещ дебитомер за проба - а ако се оправят нещата, после ще си купиш нов. Мисля, че точно нещо такова прави с диода, при максимално натоварване вкарва максимално въздух, моят дибитомер не е фред , но чисто нов струва 1 кола пари Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 5 април 2017 Сподели Публикувано 5 април 2017 Да де, ама ако не работи и не мери, с нищо няма да ти помогне това да слагаш ценеров диод. Евентуално ако изключиш дебитомера, може компютърът да се опитва да прецени за количеството въздух по заобиколен начин (така, както аварийно продължава да работи при дефектен дебитомер). Но за да играе на сигурно ще пуска повече гориво и колата хем ще харчи повече, хем няма да върви толкова добре - т.е. няма как да е същото, както когато има работещ дебитомер. Иначе щяха да си ги пестят и да не ги слагат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 април 2017 Сподели Публикувано 6 април 2017 Да не говорим че при Mitsubishi дебитомерите не подават напрежение а правоъгълни импулси с различна честота Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.