Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпросче свързано с дебитометър


Препоръчано мнение

Здравейте , мой познат с Ауди А3 1.9 110 к.с. имаше проблем с дебитометъра мисля и колата не вървеше, той реши проблема като му извади буксата на дебитометъра и в нея мушна 1 ценеров диод 4,7 съпротивление в първата и втората дупка на буксата и колата си вървеше както трябва и вече година може би кара така и всичко това за няколко стотинки.И аз имам въпрос , понеже и моята каризма не иска да върви като преди и няма такава сила , дали по този начин ще реша проблема и какво всъщност той постига с това, нека някой който ги разбира тези неща сподели :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не попиташ твоят познат какво е постигнал, нали той е нахакъл диода в буксата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто беше го прочел в форум и реши да пробва , но и той всъщност не знае какво точно става по този начин , но факт е , че колата тръгна да върви без проблем и това същото го пробвахме и при голф 4ка която имаше същият проблем ( вървеше като чист дизел ) и при него се получиха нещата и затова ми е чудно..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ценеровия (опорен) диод, служи за стабилизиране на напрежението. При свързване в обратна посока при изменение на тока в широки граници, напрежението остава почти неизменно.

Виж тази тема на колегите.

Но гледам, пробите ги правят основно с дизелите...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомерът е основен датчик за смесообразуването. Не знам какво е постигнал твоят познат, като вместо него е мушнал един ценеров диод, обаче в Мерцедес форума правят друго: - пак си ползват дебитомера, но слагат заедно с него и ценеровия диод, с цел при максимално натоварване да вкарват повече въздух и да не се ошашка ЕКУ-то от високите стойности. Съответно си правят и ремап на комп-а, така, че да пуска повече гориво в тези режими на работа. При нормално каране дебитомерът продължава да си работи като такъв. Не е същото, като да извадиш дебитомера и да сложиш на негово място ценеров диод.

По-скоро потърси назаем един работещ дебитомер за проба - а ако се оправят нещата, после ще си купиш нов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомерът е основен датчик за смесообразуването. Не знам какво е постигнал твоят познат, като вместо него е мушнал един ценеров диод, обаче в Мерцедес форума правят друго: - пак си ползват дебитомера, но слагат заедно с него и ценеровия диод, с цел при максимално натоварване да вкарват повече въздух и да не се ошашка ЕКУ-то от високите стойности. Съответно си правят и ремап на комп-а, така, че да пуска повече гориво в тези режими на работа. При нормално каране дебитомерът продължава да си работи като такъв. Не е същото, като да извадиш дебитомера и да сложиш на негово място ценеров диод.

По-скоро потърси назаем един работещ дебитомер за проба - а ако се оправят нещата, после ще си купиш нов.

 

 

Мисля, че точно нещо такова прави с диода, при максимално натоварване вкарва максимално въздух, моят дибитомер не е фред , но чисто нов струва 1 кола пари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама ако не работи и не мери, с нищо няма да ти помогне това да слагаш ценеров диод. Евентуално ако изключиш дебитомера, може компютърът да се опитва да прецени за количеството въздух по заобиколен начин (така, както аварийно продължава да работи при дефектен дебитомер). Но за да играе на сигурно ще пуска повече гориво и колата хем ще харчи повече, хем няма да върви толкова добре - т.е. няма как да е същото, както когато има работещ дебитомер. Иначе щяха да си ги пестят и да не ги слагат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим че при Mitsubishi дебитомерите не подават напрежение а правоъгълни импулси с различна честота :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...