ropcku Публикувано 29 март 2017 Сподели Публикувано 29 март 2017 Здравейте,Пореден проблем имам с пинина. Този път светва Engine Check лампата на таблото. За около 1000 км ми светва 5-ти път. Махам акумулатор и се нулира. След около 200км светва пак. И така до днес на диагностиката. Даде грешка Р0301 - Недозапалване 3-ти цилиндър пишеше в софтуера. Обаче чета в ръководството на Пинин 2.0 ГДИ тази грешка е дадена за 1-ви цилиндър. Някой дали се е сблъсквал с нещо подобно, ще съм благодарен за съвет. Иначе започвам от свещи, е не са сменявани от когато го карам 2 години вече. Ако пак светне ще разместя бобини за да видя дали ще е за същия цилиндър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 29 март 2017 Сподели Публикувано 29 март 2017 Колега, къде прави диагностика? Имай в предвид, че повечето сервизи от типа на бош не разбират от ГДИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ropcku Публикувано 29 март 2017 Автор Сподели Публикувано 29 март 2017 Колега, къде прави диагностика? Имай в предвид, че повечето сервизи от типа на бош не разбират от ГДИ.При "гаражен майстор", който ми я поддържа. В София съм ходил на 3 места преди да започна да ходя при него и само в Балканстар са ми я разчитали. Въпроса е да се каже кое е проблема а повечето пробват да изтрият грешката и ако не стане ти казват 10 неща за смяна с условието "може да е това а може и да не е". Та при гаражния ходих. Каза свещи, бобини, лули, ламбда или запушена дюза. Преди да я погледне на компютър каза дебитомер. Ама кода друго изписа. Та започвам от свещите. Иначе няма разлика във вървенето или разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 29 март 2017 Сподели Публикувано 29 март 2017 (редакция) Ами щом ти дава само на едикойси цилиндър, размени свещите, лулите и бобините (може би и дюзите) - ако грешката се премести на друг ще е ясно. -- преди да си започнал да сменяваш части, измери и компресията на цилиндрите. - Този двигател нуждае ли се от периодично регулиране на клапаните? - ако да, правено ли е? Редактирано 29 март 2017 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ropcku Публикувано 6 април 2017 Автор Сподели Публикувано 6 април 2017 Смениха ми свещите и ми размениха бобината на друг цилиндър. Преди това я чистиха, че бе клеясала. Изчистиха ми и дроселна клапа, че била нагоряла. За сега след изминати 500км не е светнала още лампата и доста по-добре работи на празен ход двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.