Mihil Публикувано 16 март 2017 Сподели Публикувано 16 март 2017 Здравейте,от известно време педала на спирачката при изгасен двигател е твърд. Получава се от време на време и за сега не мога да намеря някаква зависимост. Когато двигателя заработи сервото си сработва и колата си спира нормално. Четох в тази тема линк че проблема в повечето случаи, е в едно клапанче, което е монтирано в маркуча, които свързва сервото и смукателите. Само че там темата е за каризма та въпроса ми е дали въпросният маркуч с клапан го има и в дизеловите модели на спейс стар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 март 2017 Сподели Публикувано 17 март 2017 Педала на спирачката при изгасен двигател трябва да е твърд. Натисни няколко пъти при загасен двигател, докато се втвърди. Задръж го натиснат и запали мотора. Педала трябва плавно да потъне малко надолу, да "омекне". Това е нормалното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 18 март 2017 Сподели Публикувано 18 март 2017 По-точно ако не работи двигателят имаш 2-3 натискания и после става твърд, понеже се изчерпва акумулираният вакуум в сервото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihil Публикувано 19 март 2017 Автор Сподели Публикувано 19 март 2017 Да и на мен за нормално ми се струва при изгасен двигател да има 2-3 натискания на спирачката преди педала да се втвърди. При запалване на двигателя плавно омеква, това е ок. Понеже при мен от известно време забелязвам че вакуума в сервото се губи при изгасен двигател и този телеранс от 2-3 натискания до втвърдяване го няма. Затова и този клапан ми се вижда като потенциална част, на която да и е дошло времето за смяна и въпроса ми е дали тя е налична при дизеловите модели на спейс стар или това е нещо специфично каризма и/или бензиновите мотори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 Да, налична е и при дизеловите модели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 То вероятно става и от някаква друга кола.- виж там по размери дали нещо няма да ти попадне (само за проба, после ще си купиш оригинален.. ;) Опитай дали няма да се подобри работата на клапанчето, ако го промиеш с нещо - например с технически спирт, или обезмаслител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.