Премини към съдържание

Паджеро 2.5 тди палене


Препоръчано мнение

Здравейте,искам да ви попитам за следния проблем :Колата е паджеро 2.5 не иска да запали! Въртя докато падне акомулатора и не може. Пали на скорост още на първия метър. Какъв може да ми е проблема? Ще съм ви благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стартера върти мудно или слаб акомулатор. Върти ли бавно стартера,дизела не може да направи необходимата компресия. Втулки ,четки или включвател,ако е наред батерията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стартера върти бързо,свещите са сменени с нови и чисто нов акомулатор,но неще върти само без никакви признаци да запали,но на скорос запалва бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като запалиш сутрин с дърпане, след това през деня как пали?

А дали стига ток до свещите?

Другата причина е вероятно от някъде да смуче въздух. Пробвай да отвиеш леко гайките на четирите дюзи, помоли някой да върти и наблюдавайте какво се случва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,искам да ви попитам за следния проблем :Колата е паджеро 2.5 не иска да запали! Въртя докато падне акомулатора и не може. Пали на скорост още на първия метър. Какъв може да ми е проблема? Ще съм ви благодарен.

...кажете коя година е все пак, защото 2.5 има с много помпи .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като запаля на дърпане след пет минути не може да запали пак само върти.Свещите работят,нагряват си.Отвъртях леко гайките на дюзите и като върти и от четрите си пуска нафта.Благодаря ви за съветите,но не знам вече какво да правя.

Редактирано от pajero4972
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,искам да ви попитам за следния проблем :Колата е паджеро 2.5 не иска да запали! Въртя докато падне акомулатора и не може. Пали на скорост още на първия метър. Какъв може да ми е проблема? Ще съм ви благодарен.

Провери масата от купето към мотора! Трябва да има една /по тънка/ от смукателния колектор към купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери масата от купето към мотора! Трябва да има една /по тънка/ от смукателния колектор към купето.

Веднъж се стопи и я смених. Какво общо има?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като го запалиш как работи? Прекъсва ли, пуши ли, имали мощност?

Ако не е проблем дай малко история на паджерото. От кога го имаш, преди проблема дали имало нещо необичайно, да сте сменяли ангренаж наскоро?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като го запалиш как работи? Прекъсва ли, пуши ли, имали мощност?

Ако не е проблем дай малко история на паджерото. От кога го имаш, преди проблема дали имало нещо необичайно, да сте сменяли ангренаж наскоро?

Няма мощност,пуши,тресе. Не сме сменяли ангренаж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm:

 

Според мен, налей му 20-30 литра нафта, смени горивен и въздушен филтър. Провери дали е зацепено правилно ГНП-то отваряйки капака на ангренажа. Запали го с дърпане 2-3 пъти, покарай 20-30 километра. Ако на другия ден пак не пали, отиваш на майстор да свали и прегледа ГНП-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...