manol Публикувано 20 февруари 2017 Сподели Публикувано 20 февруари 2017 Ще се радвам ако някой сподели за читава марка и откъде може да се вземе маншон за вътрешно каре (EA5A)? От Ратола ми казаха цена 120-130 лв (не си спомням абс. точно) с поръчка от 15-30 дена. Преди 2 г. смених десен вътрешен в сервиз (не знам марката, само че не е полиуретанов). Преди месец сменях скоби че изкарваше масло, а изглежда здрав, но няма особена промяна - отново изкарва... и мисля да го сменя с нов. Благодаря предварително на отзовалите се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 24 февруари 2017 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2017 (редакция) Този каталог: http://catalog.duraflex-bg.com излезе доста полезен. Ето и точен линк за каталожен номер по :mitsu-smiley: MR336588, излизат алтернативи с точни номера по съответната марка производител: http://catalog.duraflex-bg.com/autoparts/search/MR336588/MITSUBISHI/ Колебая се да пробвам полиуретнов. Тази фирма нямат точен размер, но би трябвало да стане: Маншон за каре 22x77x92 mm черен - тип 4 А ако някой има опит, нека сподели Редактирано 24 февруари 2017 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 5 март 2017 Сподели Публикувано 5 март 2017 (редакция) Може би зависи и с какви скоби си сменил старите. Ако са от най-разпространените скоби - каквито например ти дават в ЕВРО-07, когато поискаш скоби за маншон - те конструктивно не са предвидени да уплътнят добре по цялата си окръжност. По-точно са предвидени да зафиксират някакъв маншон на външно каре, който ляга в специално предвиден за целта жлеб, така че да не може да се извади от жлеба.При вътрешното каре май беше по-различно - маншонът ляга на равна повърхност и скобата трябва да го притиска по цялата окръжност. Прецени по каква причина изтича греста. Ако не са подходящи скобите, смени ги първо, че другото си е повече разглобяване и играчка. p.s. И много благодаря за каталожните данни. Преди време питах тук за размера - естествено никой не ми отговори. После се завирах под колата да меря горе-долу и накрая пак не го бях уцелил от първия път - в смисъл, че го бях изкарал с по 2-3 мм. повече, а то се оказа май точно 22 х 78 мм. Ако имах този каталог нямаше да се чудя.Този, дето си харесал на Дурафлекс мисля, че е много добър - само виж дали предлагат и подходящите скоби. Редактирано 5 март 2017 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 14 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2018 Обратна връзка след година на употреба (и за мое съжаление мъки около монтажа на маншноните - оказа се едниния бе монтиран малко навън и след всяко затягане след известно време се издърпва леко и започва да пропуска грес и да я пръска върху меката връзка на колектора :icon_crying: ): Текущо състояните - като нови!Особеност при монтаж - както винаги, изисква се внимание! Да се обезмаслят леглата на маншона и с нова хубава лентова скоба да се стегне много добре. От разговор с фирмата производител разбрах, че по твърдост черните маншони наподобяват стандартните гумени, но в пъти по-издръжливи на масла, температура и други вредни влияния. Нямало проблем при стягане да се скъса. Жълтите са били доста по-твърди за приложения в съзтезателни/рали автомобили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.