Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Маншон вътрешно каре


manol

Препоръчано мнение

Ще се радвам ако някой сподели за читава марка и откъде може да се вземе маншон за вътрешно каре (EA5A)?

 

От Ратола ми казаха цена 120-130 лв (не си спомням абс. точно) с поръчка от 15-30 дена.

 

Преди 2 г. смених десен вътрешен в сервиз (не знам марката, само че не е полиуретанов). Преди месец сменях скоби че изкарваше масло, а изглежда здрав, но няма особена промяна - отново изкарва... и мисля да го сменя с нов.

 

Благодаря предварително на отзовалите се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този каталог: http://catalog.duraflex-bg.com излезе доста полезен. Ето и точен линк за каталожен номер по :mitsu-smiley: MR336588, излизат алтернативи с точни номера по съответната марка производител: http://catalog.duraflex-bg.com/autoparts/search/MR336588/MITSUBISHI/

 

Колебая се да пробвам полиуретнов. Тази фирма нямат точен размер, но би трябвало да стане: Маншон за каре 22x77x92 mm черен - тип 4

 

А ако някой има опит, нека сподели :)

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Може би зависи и с какви скоби си сменил старите. Ако са от най-разпространените скоби - каквито например ти дават в ЕВРО-07, когато поискаш скоби за маншон - те конструктивно не са предвидени да уплътнят добре по цялата си окръжност. По-точно са предвидени да зафиксират някакъв маншон на външно каре, който ляга в специално предвиден за целта жлеб, така че да не може да се извади от жлеба.

При вътрешното каре май беше по-различно - маншонът ляга на равна повърхност и скобата трябва да го притиска по цялата окръжност. Прецени по каква причина изтича греста. Ако не са подходящи скобите, смени ги първо, че другото си е повече разглобяване и играчка.

 

 

p.s. И много благодаря за каталожните данни. Преди време питах тук за размера - естествено никой не ми отговори. После се завирах под колата да меря горе-долу и накрая пак не го бях уцелил от първия път - в смисъл, че го бях изкарал с по 2-3 мм. повече, а то се оказа май точно 22 х 78 мм. Ако имах този каталог нямаше да се чудя.

Този, дето си харесал на Дурафлекс мисля, че е много добър - само виж дали предлагат и подходящите скоби.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Обратна връзка след година на употреба (и за мое съжаление мъки около монтажа на маншноните - оказа се едниния бе монтиран малко навън и след всяко затягане след известно време се издърпва леко и започва да пропуска грес и да я пръска върху меката връзка на колектора :icon_crying: ):

 

  • Текущо състояните - като нови!
  • Особеност при монтаж - както винаги, изисква се внимание! Да се обезмаслят леглата на маншона и с нова хубава лентова скоба да се стегне много добре.

 

От разговор с фирмата производител разбрах, че по твърдост черните маншони наподобяват стандартните гумени, но в пъти по-издръжливи на масла, температура и други вредни влияния. Нямало проблем при стягане да се скъса. Жълтите са били доста по-твърди за приложения в съзтезателни/рали автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...