Ilmonaco Публикувано 24 ноември 2016 Сподели Публикувано 24 ноември 2016 Здравейте, аз съм нов и ме извинете ако вече е писано по темата. Имам проблем с реглажа на заден и преден мост на MPajero 2007г. В сервизите / вече 3/ не успяха да развият и размърдат реглажните болтове. Говорят ми за рязане на болтове, смяна на носачи /Балканстар/. В YOUTUBE видях, че разглобяват ходовата част и режат болтове, избиват втулки итн. Някой преживявал ли е това и къде го правят най-щадящо за джоба и джипа? От къде се снабдявате с болтове, шайби, тампони и на какъв етап се търсят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 ноември 2016 Сподели Публикувано 24 ноември 2016 Здравейте, аз съм нов и ме извинете ако вече е писано по темата. Имам проблем с реглажа на заден и преден мост на MPajero 2007г. В сервизите / вече 3/ не успяха да развият и размърдат реглажните болтове. Говорят ми за рязане на болтове, смяна на носачи /Балканстар/. В YOUTUBE видях, че разглобяват ходовата част и режат болтове, избиват втулки итн. Някой преживявал ли е това и къде го правят най-щадящо за джоба и джипа? От къде се снабдявате с болтове, шайби, тампони и на какъв етап се търсят?...аз го правя редовно това нещо и е така, както са ви казали.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 26 ноември 2016 Сподели Публикувано 26 ноември 2016 Може да пробваш няколко дена подред да ги квасиш с проникващ в ръждата препарат. /WD-40 естествено не става за това./Освен комерсиалните продукти - спрейове за развиване на ръждясали болтове, много добра работа върши и ATF-масло, смесено с ацетон или друг разтворител.И чудеса разбира се, не очаквай - препаратът трябва да проникне в ръждата, а това става бавно. Днес го намокряш с препарата, утре пак..Така една седмица, а след това леко с гайковерт на удар, за да го раздвижи. В сервизите няма как да ги чакат по толкова време, затова директно ги почват с горелката. От нагряването частите се разширяват, а ръждата между тях се разкъртва. После сменяваш тампони/носачи и т.н. - ама това е вариантът, ако болтът не иска да излезе по естествен път. Много тъпо решение са тези болтове - една метална пръчка, запилена от двете страни, за да влиза водата по-лесно и да ръждясва. Не знам с какво е уместно да се намажат новите, за да се забави процеса. Дали с морска грес, дали със силикон или нещо друго, което да предотврати навлизането на вода - вие с какво ги мажете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilmonaco Публикувано 26 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2016 Благодаря, ще опитам да ги смажа няколко пъти със спирачна течност и ако не помогне - рязане. Действително спрейовете не помагат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 27 ноември 2016 Сподели Публикувано 27 ноември 2016 Не си губете времето. Рязане на болтовете и нови тампони и болтове. Има ги по магазините....тампони около 30 лв,болтове между 15 и 20 лв. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.