Премини към съдържание

Сходимост на Мицубиши Паджеро 4


Препоръчано мнение

Здравейте, аз съм нов и ме извинете ако вече е писано по темата. Имам проблем с реглажа на заден и преден мост на MPajero 2007г. В сервизите / вече 3/ не успяха да развият и размърдат реглажните болтове. Говорят ми за рязане на болтове, смяна на носачи /Балканстар/. В YOUTUBE видях, че разглобяват ходовата част и режат болтове, избиват втулки итн. Някой преживявал ли е това и къде го правят най-щадящо за джоба и джипа? От къде се снабдявате с болтове, шайби, тампони и на какъв етап се търсят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз съм нов и ме извинете ако вече е писано по темата. Имам проблем с реглажа на заден и преден мост на MPajero 2007г. В сервизите / вече 3/ не успяха да развият и размърдат реглажните болтове. Говорят ми за рязане на болтове, смяна на носачи /Балканстар/. В YOUTUBE видях, че разглобяват ходовата част и режат болтове, избиват втулки итн. Някой преживявал ли е това и къде го правят най-щадящо за джоба и джипа? От къде се снабдявате с болтове, шайби, тампони и на какъв етап се търсят?

...аз го правя редовно това нещо и е така, както са ви казали....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш няколко дена подред да ги квасиш с проникващ в ръждата препарат. /WD-40 естествено не става за това./

Освен комерсиалните продукти - спрейове за развиване на ръждясали болтове, много добра работа върши и ATF-масло, смесено с ацетон или друг разтворител.

И чудеса разбира се, не очаквай - препаратът трябва да проникне в ръждата, а това става бавно. Днес го намокряш с препарата, утре пак..

Така една седмица, а след това леко с гайковерт на удар, за да го раздвижи.

 

В сервизите няма как да ги чакат по толкова време, затова директно ги почват с горелката. От нагряването частите се разширяват, а ръждата между тях се разкъртва. После сменяваш тампони/носачи и т.н. - ама това е вариантът, ако болтът не иска да излезе по естествен път.

 

Много тъпо решение са тези болтове - една метална пръчка, запилена от двете страни, за да влиза водата по-лесно и да ръждясва. Не знам с какво е уместно да се намажат новите, за да се забави процеса. Дали с морска грес, дали със силикон или нещо друго, което да предотврати навлизането на вода - вие с какво ги мажете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще опитам да ги смажа няколко пъти със спирачна течност и ако не помогне - рязане. Действително спрейовете не помагат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си губете времето. Рязане на болтовете и нови тампони и болтове. Има ги по магазините....тампони около 30 лв,болтове между 15 и 20 лв. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...