Biser Savov Публикувано 22 октомври 2016 Сподели Публикувано 22 октомври 2016 От няколко дни ми се прецака уреда за отчитане нивото на горивото. Извадих поплавъка от резервоара и гледам по реостата стружки,които явно са причина за грешно отчитане на уреда. След като ги издухах с компресора,всичко си заработи както трябва. До тук добре,ама хайде да видим откаде толкова стружки по дъното,ама много стружки,направо цялото дъно блести. Ако всичко е от помпата,както предполагам ще кажат колеги,то би трябвало там да има половин помпа. Братушките пишат за скапано покритие на самия резервоар. Много се чудих какво да предприема,че не ми се сваляше гюма и пуснах вътре няколко магнита да ги изловят. След няколко дни ще надникна пак отгоре да видя какъв е резултата. Ако някой има идеи да казва....други резервоари или някакви пластмасови,някаде четах,че в Полша май правели пластмасови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2016 Сподели Публикувано 22 октомври 2016 От няколко дни ми се прецака уреда за отчитане нивото на горивото. Извадих поплавъка от резервоара и гледам по реостата стружки,които явно са причина за грешно отчитане на уреда. След като ги издухах с компресора,всичко си заработи както трябва. До тук добре,ама хайде да видим откаде толкова стружки по дъното,ама много стружки,направо цялото дъно блести. Ако всичко е от помпата,както предполагам ще кажат колеги,то би трябвало там да има половин помпа. Братушките пишат за скапано покритие на самия резервоар. Много се чудих какво да предприема,че не ми се сваляше гюма и пуснах вътре няколко магнита да ги изловят. След няколко дни ще надникна пак отгоре да видя какъв е резултата. Ако някой има идеи да казва....други резервоари или някакви пластмасови,някаде четах,че в Полша май правели пластмасови.....стружките идват от две места, едното е от ГНП-то, а второто е от помпите на самите бензиностанции......ако се загледаш в тях ,ще забележиш че са два вида най общо казано.....единия е като от месинг,а другия е по тъмен цвят стружки....тези които са от месинг ( по златисти ) са от лагера на помпата, другите са от помпите на бензиноколонките.......Спасение има, но до някъде и то е като сложиш магнит по голям от високоговорител някакъв в резервоара......Иначе тези стружки, попаднат ли в помпата, лошо, тъй като едно че може да надерат покритието на помпения елемент, ами и попадат задължително в актуатора защото и той е електромагнит ,и или блокира механично (изразява се в това че мотора се изфорсирва неконтролируемо ) или пък стружките попадат в платката/електрониката на актуатора и тя изгаря...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 22 октомври 2016 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2016 Това за актуатора си абсолютно прав,защото една помпа правеше точно това,което си описал(както караш,джипа си подава газ самичак ). И като отворих помпата,наистина имаше много налепени стружки по магнита на актуатора и ми отне доста време да ги изчистя от канала,кадето бяха задържани.Някой японски инженер се е сетил да слажи магнит на входа на горивото и итересно каква е била причината за това. Имам в момента един разглобен актуатор и ми прави впечатление,че от контактните пластини,кадето са захванати кабелите,които оправляват актуатора се отделя покритието,което е някакъв метал,защото го лови магнита и това е още един източник на стружки. . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.