Премини към съдържание

Проблем с двигател на Аутлендер 2.4 бензин


Препоръчано мнение

Здравейте, карам Аутлетдер 2010 2,4 бензин автоматик купуван е чисто нов сега е на 150000 км каран е 70000 км на газ. Проблемът е че колата е за основен ремонт цилиндрите са очевидно надрани в картера има нещо като пясък, майсторите казаха, че катализаторът е разрушен и от там е този пясък. Имам два въпроса възможно ли е да е от катализаторът и дали газта има има нещо общо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам Аутлетдер 2010 2,4 бензин автоматик купуван е чисто нов сега е на 150000 км каран е 70000 км на газ. Проблемът е че колата е за основен ремонт цилиндрите са очевидно надрани в картера има нещо като пясък, майсторите казаха, че катализаторът е разрушен и от там е този пясък. Имам два въпроса възможно ли е да е от катализаторът и дали газта има има нещо общо?

...да, така е, но ........вие не я ли усетихте преди това, такъв проблем не става веднага, той става с времето и км-те,може би около 40-50 000 км . преди това би трябвало да сте усетили липса на мощност и на празен ход мотора да не работи равномерно,на газанализатор ще показва много високи въглеводороди и т.н.....това е така, тъй като най вероятно АГУ-то ви не е настроена както трябва, и не сте ползвали омаслител на клапаните....в резултат на което клапаните и леглата им се прецакват,мотора изпуска компресия през тях.....и мотора почва да "смуче "въздух през аспуха....отделно катализатора се прецаква от високата температура и по "окислените" изгорели газове,и в резултат на което частиците влизат обратно в цилиндрите и от там ,в маслото..... имал съм такъв случай с този мотор и честно казано 4В12 моторите не стават за газ поради кекави клапани.....за да се предпази от такъв сценарии, трябва на всеки 30-40к км. пробег да се прави реглаж на клапаните и да се пускат малко по хлабави, но това е непосилно ,тъй като за такъв реглаж трябва да се свалят разпр. валове и верига , тъй като е на пулове реглажа....Ето тук на 21 и 22 снимка отгоре на долу се вижда точно този мотор......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за отговорът.

Газовата уредба има поставен омаслител на клапаните, най-интересното е че не даваше никакви признаци нито гореше масло, нито пушише, просто загасна два пъти и до там беше.

В тези думи "Евтино винаги излиза по-скъпо" има много истина :icon_rock:

Редактирано от slim1977
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Imam sashtia dvigatel, s gazova BRC, probeg 180 000. Na prazen hod dvigatelia ne raboti ravnomerno, I ima zaguba na moshtnost. Posavetvaite me kakvo da napravia za da ne se stigne do problema opisan po gore, molia.

 

Hodia na serviz v BRC drujba, che ne sam dovolna ot tiah.

 

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...