slim1977 Публикувано 12 септември 2016 Сподели Публикувано 12 септември 2016 Здравейте, карам Аутлетдер 2010 2,4 бензин автоматик купуван е чисто нов сега е на 150000 км каран е 70000 км на газ. Проблемът е че колата е за основен ремонт цилиндрите са очевидно надрани в картера има нещо като пясък, майсторите казаха, че катализаторът е разрушен и от там е този пясък. Имам два въпроса възможно ли е да е от катализаторът и дали газта има има нещо общо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 септември 2016 Сподели Публикувано 12 септември 2016 (редакция) Здравейте, карам Аутлетдер 2010 2,4 бензин автоматик купуван е чисто нов сега е на 150000 км каран е 70000 км на газ. Проблемът е че колата е за основен ремонт цилиндрите са очевидно надрани в картера има нещо като пясък, майсторите казаха, че катализаторът е разрушен и от там е този пясък. Имам два въпроса възможно ли е да е от катализаторът и дали газта има има нещо общо?...да, така е, но ........вие не я ли усетихте преди това, такъв проблем не става веднага, той става с времето и км-те,може би около 40-50 000 км . преди това би трябвало да сте усетили липса на мощност и на празен ход мотора да не работи равномерно,на газанализатор ще показва много високи въглеводороди и т.н.....това е така, тъй като най вероятно АГУ-то ви не е настроена както трябва, и не сте ползвали омаслител на клапаните....в резултат на което клапаните и леглата им се прецакват,мотора изпуска компресия през тях.....и мотора почва да "смуче "въздух през аспуха....отделно катализатора се прецаква от високата температура и по "окислените" изгорели газове,и в резултат на което частиците влизат обратно в цилиндрите и от там ,в маслото..... имал съм такъв случай с този мотор и честно казано 4В12 моторите не стават за газ поради кекави клапани.....за да се предпази от такъв сценарии, трябва на всеки 30-40к км. пробег да се прави реглаж на клапаните и да се пускат малко по хлабави, но това е непосилно ,тъй като за такъв реглаж трябва да се свалят разпр. валове и верига , тъй като е на пулове реглажа....Ето тук на 21 и 22 снимка отгоре на долу се вижда точно този мотор...... Редактирано 12 септември 2016 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slim1977 Публикувано 13 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2016 (редакция) Здравейте, благодаря за отговорът. Газовата уредба има поставен омаслител на клапаните, най-интересното е че не даваше никакви признаци нито гореше масло, нито пушише, просто загасна два пъти и до там беше.В тези думи "Евтино винаги излиза по-скъпо" има много истина :icon_rock: Редактирано 13 септември 2016 от slim1977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slim1977 Публикувано 13 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2016 (редакция) :mitsu-smiley: Редактирано 13 септември 2016 от slim1977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bili Публикувано 13 септември 2016 Сподели Публикувано 13 септември 2016 Imam sashtia dvigatel, s gazova BRC, probeg 180 000. Na prazen hod dvigatelia ne raboti ravnomerno, I ima zaguba na moshtnost. Posavetvaite me kakvo da napravia za da ne se stigne do problema opisan po gore, molia. Hodia na serviz v BRC drujba, che ne sam dovolna ot tiah. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.