Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Bili

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

За Bili

  • Рожден ден 04/29/1977

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Жена

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Bili's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Като оставих колата сутринта попитах каква марка дискове и накладки ще ми сложат и тогава все още нямах представа дали сумата която ми казват е нормалнал Според мен всеки един ред от платежния документ е със завишена цена, проверих цените в няколко интернет магазина още шом ми съобщиха по телефона, че колата е готова и дължа 1047 лв. Когато отидох да си взема колата ги помолих още веднъж да проверят дали няма грешка и им казах че цените им са доста по високи от пазарните и съм се осведомила предварително за реалните цени на точно тези части – Те отговориха, че сами си внасят частите и това била доставната цена без надценка...така ме врътнаха нямам думи, но платих какво друго можех да направя. Помолих ги да ми запишат марката и модела на частите и те ги написаха на хвърчащо листче. Според мен тези двамата приемчици и касиер са чисто и просто двама недобросъвестни служители, които най-вероятно си трупат лични дивиденти на гърба на фирмата, иначе не ми се вярва чак такива абсурди да съществуват в горе долу реномиран сервиз. Незнам къде да се жаля за тази несправедливост, дайте ми съвет ако има препатили в подобна случка.:help:
  2. Здравейте! Имам нужда от компетентно мнение за цената на авточасти и сервизни услуги в София. Автомобилът е Outlander 2008 бензин 2.4 В известен сервиз в Княжево ми взеха 1047 лева за смяна на масло на двг, филтри, накладки и спирачни дискове. Все си патя от некоректни сервизи, особено като видят сама жена все им идва да ме измамят. Такова е усещането ми и сега, струва ми се, че многократно са завишили цената на частите и консумативите. Моля да споделите дали тези цени ви се струват реални: Масло Castrol Edge 5W30 C3 5л . = 173 лв Спирачен диск преден ( Ate 24.0124-0215.1) 2х145 = 290 лв Спирачен диск заден (Ate 24.0110-0330.1) 2х100 = 200 лв Предни накладки (Ate 13.0460-5958.2) 103 лв Задни накладки (Ate 13.0460-5855.2) 70 лв Филтри маслен 12лв, купе 17лв, въздушен 22 лв Труд 160 лв Благодаря!
  3. Imam sashtia dvigatel, s gazova BRC, probeg 180 000. Na prazen hod dvigatelia ne raboti ravnomerno, I ima zaguba na moshtnost. Posavetvaite me kakvo da napravia za da ne se stigne do problema opisan po gore, molia. Hodia na serviz v BRC drujba, che ne sam dovolna ot tiah.
  4. Дали има втора употреба, къде да търся, дайте съвет
  5. снимка http://www.album.bg/bili_bili/images/31785136/
  6. Здравейте. От минусовите температури на дисплея на колата се появи едно светещо петно което се разраства с времето. За 1 месец така се разрастна че покрива вече 1/3 от дисплея, не си виждам километража. Става въпрос за главния дисплей който свети с оранжево. Проблемното петно прилича на светеща паежинка и ми напомня на компютърен вирус. Мога да кача и снимка. Мислех си че като се постопли ще се оправи, но не
  7. Лелее това защо не го прочетох по рано :icon_clap: откакто имам нов телефон стоят ми в чантата с члюча outlander 2008 и след около месец ключа даде фира. на един паркинг пред магазин просто не можах да си отключа и нямаше никаква светливва индикация от члюча. отключих шофьорската врата с металния ключ обаче се задейства алармата и ми пишеше на дисплея чи ключа липсва. отивам в най близкия магазин и сменам батерията, има светлинна индикация но кюча пак не го разпознава колата. и обиколих цяла софия зя дя взема резервния ключ, с него стана и си карам колата. днес бях в БС уж да синхронизират, но докато колата е в сурвиза ми звъннаха че ключа е дефектирал и трябва направо нов, който струвяше със синхронизирането 630 лева. Безумно, да ни ви обяснявам колко съм бясна на тези кожодери. Постфактум гледам в ебей ключа е пьй 180 долара, и още повече ме хваща яд! сега обаче като прочетох как телефона влияе лошо но keyless-а и го прецаква, трябва да намеря начин да не ги нося заедно в чантата.
  8. Здравейте, много изчетох по въпроса за гумите и джантите. Ще слагам нови 16 цолови за зимата, само искам съвет: не успявам да намеря алуминиеви джанти точно с този равмер Широчина:6.5 Цолаж:16 Брой болтове:5 Разстояние:114.3 Диаметър:67 Офсет:38 обаме успях да нямеря 1. Широчина:7 Цолаж:16 Брой болтове:5 Разстояние:114.3 Диаметър:67 Офсет:40 2. Широчина:6.5 Цолаж:16 Брой болтове:5 Разстояние:114.3 Диаметър:67 Офсет:35 моля посъветвайте ме кой от двата варианта става по добре. за офсета четох че може да варира от 38 до 40, но никъде не пише може ли ширината да е 7 ако можете да предложите подходяща джанта и да я има в наличност някъде в софийски магазин ще бъде супер, че от 2 седмици издирвам без особен резултат друг въпрос имам - гумите трябвало да бъдат 215 70 16, обаче на спецификацията на джанта 6.5j 16 5 114,3 67 38 се посочва гума с размер: 215/60R16, и това вече тотално ме обърква, а че съм жена руса и сама трябва да се справям с мъжките задължения :icon_crying: за това се извинявам предварително че пускам такава тривиална тема :help: мисля си за гуми Michelin Latitude Alpinl A2 Grnx Размер 215/70R16 104H Xl 4X4, обаче ако може да препоръчате някоя добра малко по евтина
  9. Да уточня Outlander 2.4 mivec A/T, заглавието на темата не е съвсем точно защото изглежда проблема може и да не е в стартера, съжалявам за тази грешка -жена, руса :D
  10. На диагностика ходих, никакви грешки на комп, нищо нередно не откриха. Благодаря за съвета, ще карам на бензин - а каква е тази добавка за дюзите,можеш ли да кажеш някоя например? Аз съжалявям че втория ми пост го пейстнах направо на анлийски - там обяснявам че проблема го прави предимно на топло време, когато колата е стояла цял ден на слънце а сутрин като е хладно си пали горе долу нормално. този проблем се появи през август. ако бяха запушени дюзи и на студено нямаше да пали добре. въобще от няколко дена чета форуми и хипотези всякакви, а днес в сервиза ми казаха че има слаб акумулатор 60Ан а трябвало по каталог да бъде 95Ан и сега ще ходя да го сменям
  11. I have Mitsubishi outlander 2008 year, 2.4 CVT motor running on petrol and gas. Since August it started having issues with the slow start up especially when the outdoor temperature is high and car has been exposed all day to the direct sunlight - in that case when i try to start up the motor, i have to hold the start key for a few seconds until the motor starts. in the morning when the temp is lower it start normally I check spme forums. there is suggested the ambient temperature sensor, but it is strange as I see on the display the outdoor temperature is shown correctly Please suggest what could be the problem
  12. Здравейте, имам Аутлендър 2.4 CVT 2008 г. Бензин-Газ От около месец започна да ми прави проблеми със паленето, особено сутрин и следобед като си тръгвам от работа. Проблема се състои в това, че като завъртя копчето трябва да го задържа няколко секунди докато запали. при повторно палене успява да запали по бързо. Смених акумулатор и свещи - не се оправи проблема. Изглежда проблема е дота разпространен, в интернет е пълно с оплаквания за същия случай при аутлендъри, в този форум също видях няколко теми за проблеми със стартерла но няма достатъчно ичерпателна информация трябва да споделя че съм с дистанционен ключ и паля от копчето, това също би могло да оказва проблем както четох по чуждестранните форуми също да споделя че дюзите за голиво според мен не са запушени защото карах известно време само на бензинл и проблема си остава Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил. притеснявам се че някоя сутрен може и въобще да не запали препоръчайте майстор Благодаря предварително :help:
  13. Как се изказах неподготвена и ви заблудих. Снощи изтествах какво точно се случва - докато паля колата светва на екранчето ASC OFF в жълта светлина за около 2-3 секунди и изгасва. Като натисна копчето и го задържа малко светва на екранчето ASC OFF в червена светлина без да изгасва докато не угася двигателя, след това пак запалих и не се появи кратко жълто ASC OFF при палене - това ме обнадежди че всичко си е наред, обаче тази сутрин при палене пак имаше кратко жълто ASC OFF - та незнам може това да е нормално някакъв вид check палене
  14. ами нищо не се случва защото то първоначално си е изключено, по правило при нормална работа би трябвало при палене да си е включено и при натискане и задържане на копчето за изключване да светне ASC OFF и при следващото палене пак да си е включено какво имаш в предвид с този въпрос?
  15. Като запаля колата ми изписва ASC OFF. Може ли да ме посъветвате какво означава това, имам само копче за изключване, но не и за включване. явно системата за автоматично стабилизиране и контрол трябва да е включена автоматично и най-вероятно това съобщение трябва да ми покаже че има някакъв проблем или е нещо друго?
×
×
  • Създаване...