Премини към съдържание

Блок за кормилна рейка EPS


Препоръчано мнение

Здравейте,

Открих и други постове с подобни проблеми, но не открих отговор, затова публикувам нова тема.

 

Моля за помощ и съвет, в случай, че някой е имал сходен проблем:

Мицубиши Колт 2005г., 1,5, бензин

Светна ми лампата EPS и волана стана твърд - хидравликата спря да работи...

Грешките: C 1541 - реле останало в позиция включено с цел да предпази системата

C 1607 - Неизправен ECU (микрокомпютър)

За двете дават да бъде подменен ECU - блока на кормилната рейка.

 

Сменихме блока (Дарсауто), но докато колата излезе от сервиза лампата светна и хидравликата спря да работи.

Обратно в сервиза...

Преглед отново, настройки, нещо за въпросното реле не била изчистена грешката или отново се генерирала и т.н. - поне така ми обясниха - Съгласих се, докато те се кълняха, че повече няма да имам проблем. Между другото, на изпроводяк ми обясниха, след като запаля колата и докато не изгасне лампата EPS да не пипам волана. Качих се в колата стартирах двигателя, лампата изгасна, но по бавно от обикновенно, като се чу и звуков сигнал. Хидравликата работеше, каква радост!!! Но уви за кратко, след 4 часа отново трябваше да ползвам колата - този път лампата не загасна и хидравликата отново не работеше - толкова им е майсторлъка на г-дата от Дарсауто - да излезе от сервиза. Звъннах им да ги информирам и в понеделник ме поканиха отново да ги посетя...

 

Неам НЕРВИ!!!!

Моля за ПОМОЩ!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем, моето колтче е като твоето. Воланът ми ставаше твърд при движение, на место въртеше без проблем, не ми светеха никакви алармиращи лампички. Къде ли не ходих, включително и в лицензирани сервизи и всички които правеха диагностика, казваха, кълняха се, че проблемът ми не е електрически а механичен. Само ми вземаха парите и нищо. Така 6 месеца докато не купих рейка и ECU втора ръка (200+100 лева). Същите са и на Смарт с четири места. От форума ми предложиха майстор от гр. Левски и така....... При него също на диагностика се е оказало че нямам грешка, сменил ECU пак няма грешка, вързал и "новата" рейка, пак няма грешка и му светнало, че програмата му не върши работа. Използвал друга програма и хоп, не работещ ТОРК СЕНЗОР, неговото предназначение било да втвърдява волана при висока скорост. Сменил рейката само ( на нея е ел. моторът и торк сензора) оставил моето ECU, стенд на предница и досега се радвам на количката. А забравих ... и продаде закупеното ECU за 100 лева и разходът ми падна. Проблемът, за мен, е че за нашите коли няма актуален софтуер за диагностика, включително и в лицензираните сервизи. Има тема, виж я! Дано съм бил полезен, ако имаш въпроси 0886157127.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте и аз имам подобен проблем,свети ми лампата на EPS но само при палене като завъртя волана и лампата гасне и вече имам хидравлика

казаха ми че може и от акумулатора да е

Има ли някой с този проблем само при палене след това не светва докато не я огася и после същия проблем?

Редактирано от Kanchev11
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте и аз имам подобен проблем,свети ми лампата на EPS но само при палене като завъртя волана и лампата гасне и вече имам хидравлика

казаха ми че може и от акумулатора да е

Има ли някой с този проблем само при палене след това не светва докато не я огася и после същия проблем?

 

 

Здравей, колега, реши ли този проблем с лампата EPS и затегнат волан след запалване? Отскоро съм собственик на Колт и имам същия проблем - моля сподели какво стана

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, моите проблеми се решиха, след смяна на рейката и на компютъра(eps блока). През август 2018 ми светна отново лампата EPS и волана стана твърд... изпаднах в ужас... но след няколко повторни запалвания се оправи, тогава се сетих да проверя акумулатора, зачистихме и затегнахме клемата... от тогава нямам проблем... Бях чела, че този eps блок има нужда от добър постоянен ток като се стартира, затова е важно акумулатора да е изправен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...