Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Привет!

 

Пиша със следния проблем (не намерих подобна тема, затова започвам нова...):

 

Става дума за Outlander от 2008 година с keyless. Преди два-три дни спрях и угасих колата, на следващия ден се качвам, въртя "ключа"... и стартерът върти, обаче не пали. Всички бушони са здрави (включително и тези на плюсовата клема на акумулатора), релетата също. Бензиновата помпа качва гориво, и налягането е в нормите (~300 kpa/3bar). Дава искра (проверено). Всичко изглежда "нормално", няма натрупани грешки. Но ми направи впечатление, че след като съм въртял на стартер и извадя някоя свещ, в цилиндъра няма гориво (свещта е суха и отвътре не мирише на бензин). Пробвах да запаля с аварийния ключ, след съответните настройки на keyless системата, със същия резаултат... Мислех си за датчик на коляновия вал, но и той е здрав (не съм сигурен дали датчиците на разпределителните валове имат общо с тайминга на подаването на гориво/искра, но и такава грешка няма регистрирана). Общо взето бензин да те удави, ток да те утрепе, и пак не ще да пали... Започвам да се съмнявам в keyless модула. Моите знания се изчерпват дотук, всякакви мнения са добре дошли! Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш как се пали аварийно , слагаш ключа във дистанционното (на обратно от стандартната позиция) тогава пъхаш ключа и въртиш , успех и кажи какво стана как реши проблема ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...