charislav Публикувано 10 юли 2016 Сподели Публикувано 10 юли 2016 Здравейте!На скоро се сдобих с този рядък екземпляр и ми изникват някои проблеми. Първият за решаване е този - изключва задна скорост. Дори и да задържам лоста с ръка пак изключва с хъркане. На равно все пак мога да мръдна малко, но на лек наклон изключва малко след зацепване на съединителя. Колата е 4х4. Мотора е V6; 2,5; 24v; 6G73, а скоростната кутия е W5M33. Останалите скорости влизат нормално, е не така мазно както съм свикнал, но влизат. Съединителя отделя по средата. Моля за насоки, съвети и предположения.Поздрави! Иван Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 10 август 2016 Автор Сподели Публикувано 10 август 2016 (редакция) Колеги, моля препоръчайте масло за ръчна скоростна кутия. Кутията е W5M33-WVXF. В сървис мануала, производителя посочва : Hipoid gear oil SAE 75w-90 API GL4. Като количество - 2,2л. за кутията и 0,5л. за раздатката. Става ли същото масло и за задния диференциал? Препоръчайте ми изпитано и доказано добро масло с посочените спецификации. Моля и за препоръка за масло за двигателя - 2.5 V6 24v - 6G73.Благодаря! Редактирано 10 август 2016 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 10 август 2016 Сподели Публикувано 10 август 2016 А има ли достатъчно масло в кутията, да не е изфирясало нанякъде? (И на мен няколко пъти ми изплюва от задна - ама не се бях сетил да проверя за маслото. Сега попаднах на една тема в съседния раздел - дето на колегата му изхвърляла от 5-та скорост, но след като долял масло проблемът изчезнал. При пръв удобен случай ще го проверя и на моята.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 11 август 2016 Автор Сподели Публикувано 11 август 2016 (редакция) Това е първото, което смятам да направя - да проверим нивото на маслото, но изчаквам да се освободи майстора. Искам да го източим, да видим има ли следи от метал в него. После мисля да налеем новото и да пробвам как ще е. Ако проблема е вътре в кутията е ясно, че няма да се оправи с ново масло, но предвид сложността и цената на сваляне и ремонт на кутия искам да опитам всичко, което може да ме спаси от сваляне и отваряне. Благодаря за мнението, все пак от 150 прегледали темата, ти си първият, който написа нещо ;)Надявах се все някой да е отварял такава кутия и да ми подскаже на какво се дължи проблема, но...Поздрави! Иван Редактирано 11 август 2016 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 август 2016 Сподели Публикувано 11 август 2016 Това е първото, което смятам да направя - да проверим нивото на маслото, но изчаквам да се освободи майстора. Искам да го източим, да видим има ли следи от метал в него. После мисля да налеем новото и да пробвам как ще е. Ако проблема е вътре в кутията е ясно, че няма да се оправи с ново масло, но предвид сложността и цената на сваляне и ремонт на кутия искам да опитам всичко, което може да ме спаси от сваляне и отваряне. Благодаря за мнението, все пак от 150 прегледали темата, ти си първият, който написа нещо ;)Надявах се все някой да е отварял такава кутия и да ми подскаже на какво се дължи проблема, но...Поздрави! ИванЗвучи като муфа. Надали зависи от маслото тоя проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.