kesten Публикувано 17 юни 2016 Сподели Публикувано 17 юни 2016 (редакция) За тези, които ще си го поръчат – номера е MZ380456EX. Той си има подробно указание за монтаж. За ентусиасти като мен, които биха го намерили втора употреба, е следващият материал. Може да се ползват детайли от Mitsubishi Lancer, Outlander, ASX, Peugeot 4007, Citroen C-crosser. Необходими детайли: 1. Модул - MN141635 2. Стойка - 8637A003 3. Сензори - 8651A042HB сребрист; 8651A042XA черен; MR587688 сив. За седан са четири еднакви. За хечбек са два плоски и два скосени. Позволяват пребоядисване. 4. Окабеляване за сензорите - 8510C705. Препоръчвам закупуването му в комплект със сензорите. 5. Бутон за изключване - 8616A001. В него има две лампички. Хубаво е да светят. Монтажа е сравнително лесен. Първо поставяте модула. Мястото му е от лявата страна на отоплителната система под таблото. В краката на водача. На някои автомобили има малка кора под таблото, захваната с 3-4 клипса. Сваляте я, за да имате достъп до мястото. С три винта, но възможно по-къси (ако не сте с оригинални), че пробиват кожуха и пречат на движението на клапите, закрепвате блока заедно със стойката. Откривате буксата (бяла,захваната за някой сноп кабели) и я свързвате. Поставянето на бутона също е лесно. На средната конзола, между скоростния лост и ръчната спирачка има или джоб, или място за три бутона. Издърпвате я нагоре. От долу има три букси. Едната е нашата. Няма как да я объркате. Сега може да направите тест. Включвате на задна и трябва да чуете писукане 4-5 пъти от към таблото. С натискането на бутона го изключвате. Сензори. Тук е малко по-трудно. В общи линии препоръчват демонтаж на бронята. Но за мен е трудоемко. Възможно е да се изпочупят крепежи, да се прецакат букси на задните плафони. Прилагам схема за монтаж според производителя. Но при мен вече бях монтирал друг парктроник и мястото им бе в една равнина. Важна подробност! Отвора не трябва да бъде кръгъл! А квадратен със заоблени ъгли. Сензорите имат задължително положение, за да работят коректно. Трябва да са настрани с буксите. Две двойки с букси една срещу друга. Улеснение е ползването на хартиено тиксо, за правилно позициониране и нивелиране. Пробивате максимално с 18мм. За улеснение си правите шаблон на желания отвор. И с пиличка оправяте ъглите. Това е! Монтирате сензорите, свързвате ги с кабелите и пробвате. Ако искате да има и визуална сигнализация на таблото (но само на ъгловите сензори), ще ви трябват малко повече умения. Накратко. Пускате два кабела между блока на парктроника и таблото с километража . Трябва да се разглобяват двете букси и да се поставят предварително подготвените кабели с кабелни обувки. Редактирано 17 юни 2016 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.