Премини към съдържание

Проблем със скорости?


Препоръчано мнение

Здравейте, искам да попитам конкретно хората, които имат такава кола - Галант преди фейслифта с автоматични скорости.Проблемът е следния - при максимално ускорение (кик даун), при превключваненот втора на трета колата бие прекъсвач преди да превключи.Не ми се случва често, но скоро го направи отново и то прекъсвачите бяха 2-3 и чак след това превключи.Другото, което ми се случи в този период е при ниски предавки и спокойно каране между 1000 и 2000 оборота, когато отпусна педала, за да превключи втора например има замисляне от 1-2сек. и чак тогава я превключва.Маслото в скоростите не е сменяно и не знам кога е запоследно - има ли вариант то да е причина?

Редактирано от Nightmare
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам конкретно хората, които имат такава кола - Галант преди фейслифта с автоматични скорости.Проблемът е следния - при максимално ускорение (кик даун), при превключваненот втора на трета колата бие прекъсвач преди да превключи.Не ми се случва често, но скоро го направи отново и то прекъсвачите бяха 2-3 и чак след това превключи.Другото, което ми се случи в този период е при ниски предавки и спокойно каране между 1000 и 2000 оборота, когато отпусна педала, за да превключи втора например има замисляне от 1-2сек. и чак тогава я превключва.Маслото в скоростите не е сменяно и не знам кога е запоследно - има ли вариант то да е причина?

.....типтроник ли е или обикновен автомат?Започни със смяна на маслото....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай има ли смисъл да сменям каквото и да е по него?

Редактирано от Nightmare
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....скоро ще превърти торка....

За съжаление, колегата е прав. Тая неадекватна смяна на предавките обикновено води точно то тоя торк :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай има ли смисъл да сменям каквото и да е по него?

....имаш впредвид маслото ли? Не, в този случай нищо не може да направиш....освен да го държиш на ниво и да чакаш да превърти, когато това стане, караш колата на сервиз и го правят......чак тогава ще смениш и маслото с филтъра.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....имаш впредвид маслото ли? Не, в този случай нищо не може да направиш....освен да го държиш на ниво и да чакаш да превърти, когато това стане, караш колата на сервиз и го правят......чак тогава ще смениш и маслото с филтъра.....

 

Маслото да, но като се има в предвид колко е смяната, предпочитам да изчакам да се счупи,а след това направо да сложа типтроник кутия.Разликата не е толкова голяма дали ще я правя сегашната или ще сложа по-нова, но във вървенето със сигурност ще има..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И как ще сложиш типтроник кутия .. като има разлика в почти цялата електроника - филма ще е голям ако изобщо има кой да се занимава да ти го направи, а разлика във вървенето няма да има най-вероятно или ще е минимална плюс пак може да превърти във всеки един момент кутия втора употреба... ти вземи сложи лупи и махни тоя ксенон от рефлектор, че вечер гаранция си отговаряш на ника (ако на аватара ти не е твоята кола или не е ксенон, игнорирай последното).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...