Goshkata Публикувано 14 юни 2016 Сподели Публикувано 14 юни 2016 (редакция) Здравейте. След като потърсих във форума и не намерих необходимата информация, реших да се поровя за препарат, подходящ за почистване на дебитомер и попаднах на един много рекламиран продукт на CRC: http://s29.postimg.org/88q06yxaf/SAM_1122.jpg Но на - самата компания производител, относно как да прилагаме препарата изрично се споменава да НЕ се използва върху дебитомери на "Karman-vortex type MAF sensor, eg.- Toyota Supra turbo, Mitsubishi vehicles, and most Lexus vehicles". И в момента съм в дилема, т.к. не знам какъв препарат да използвам. Всеки, който е минал през процеса и знае какво точно е използвал ще съм благодарен да сподели тук или да ме препрати към правилната тема. :drinks: Редактирано 14 юни 2016 от Goshkata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 юни 2016 Сподели Публикувано 14 юни 2016 Защо искаш да го чистиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 14 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2016 (редакция) Тъй като спрямо състоянието в която сме я взели и историята, или по-скоро липсата на такава от предишния собственик, не е много грижено за колата. Малко е мудна и ми струва, че жичката е доста зацапана и знам, че не бива изобщо да се пипа. Погледнах го тъй като сменях филтъра, а той беше наистина мръсен. С една дума - нехайство. Колата си има вече натрупани 114 000км и плюс това има леки симптоми на зацапан дебитомер - понякога играя оборотите, малко е мудна (сменихме горивния филтър и доста живна, но може и още малко), а и разхода е леко завишен. Знам, че принципно си харчи, но все пак. А ако смяташ, че няма смисъл ми кажи от сега, че да не направя някоя глупост и да ми излезе през носа после. :D :D Редактирано 14 юни 2016 от Goshkata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 юни 2016 Сподели Публикувано 14 юни 2016 CVT кутията е по-мудна от ръчката, така че по-скоро е нормално. Разхода с качеството на нашите горива също е нормално да е по-висок. По-скоро си въобразяваш и ти се иска да върви повече, а тя толкова си може.Ако ти светне грешка произтичаща от MAF-a тогава има смисъл да го чистиш, иначе не виждам нужда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 15 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2016 Благодаря ти за информацията. Наистина ми иска да върви повече, ама няма как. :mitsu-smiley: За сега го оставям така тогава. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.