Gesshu Публикувано 11 юни 2016 Сподели Публикувано 11 юни 2016 Здравейте, колеги Казусът ми е следният - през април 2015г. си купих Eclipse 1G GS 4G63 производство 1994г., след месец сложих газов инжекцион и всичко беше Ок няколко месеца. По едно време се появи проблем - студен двигател малко трудно пали, след което на празен ход или вдига обороти малко над обичайното - около 2000, или оборотите играят 1500-1800 +/- 100, а като потегля колата придръпва все едно не пускам съединителя както трябва. Като позагрее и всичко се оправя. Зимата отлагах да се заема с този проблем и преди около месец както си карам съвсем спокойно по леко нагорнище на 4-та с около 60 км/ч внезапно се наруши работата на двигателя - прекъсва, придръпва, губи мощност, сякаш не му стига гориво или кислород. След 50-тина метра започвам спускане - никакви проблеми. При следващото нагорнище същият проблем - даже се зачудих на 3 ли, на 2 ли цилиндъра работи. На празен ход и при подаване на малко газ колкото за поддържане на скорост работи добре. На празен ход при рязко подаване на газ оборотите първо падат с около 300-500, после бавно и мъчително с прекъсване, давене и звуци едва ли не като от трактор оборотите се двигат, а като прехвърли 3000 пак всичко изглежда Ок и към 4000-5000-6000 се изрязва много добре. В движение при подаване на газ за увеличаване на скоростта дава същите симптоми. На всичко отгоре от ауспуха мирише на сурово гориво. Всичко това и на бензин и на газ. Дотътрих се до дома (около километър) и почнах по реда - смених свещи, кабели, ECU без промяна на положението. Не виждам логика да е стъпковият мотор и затова не съм си играл с него. Рекох да погледна въздушния филтър - редовен ми се стори, но на въздуховода към дросела видях пукнатина около 3-4 см. Проверих в магазин - 350лв. Просто го омотах с хартиено тиксо да не смуче излишен въздух. Самият дросел също изглежда Ок. От старите свещи 2 са бели и 2 черни. Тук изчетох много теми и стесних кръга на възможностите до комутатор и бобини. Въпросът е как да ги проверя и ако се окажат Ок къде да търся проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 11 юни 2016 Сподели Публикувано 11 юни 2016 Аз съм с втора генерация, почти същите симптоми, но като мина на бензин, прекъсването ми спира, колата има мощност. Ще ходя при газаджия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 16 юни 2016 Сподели Публикувано 16 юни 2016 Почти съм убеден,че ти е заминал дебитомера! Имам читав,ако ти трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 19 юни 2016 Сподели Публикувано 19 юни 2016 ECU ти е проблема 1319%.Намери някой да ти смени кондензаторите и да ти закърпи пътечката под кондензатора откъм буксата.Ако не се оправи черпя целият форум по бира... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.