Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Мицубиши спейс вагон 2.4 няма палене


Препоръчано мнение

Помощ за Мицубиши спейс вагон 2.4 gdi, както карам и изгасна, няма палене, на сутринта запали измина пет метра и угасна. На компютъра показва, че няма грешки. Оказа се, че привода от разпределителния вал към помпата за високо налягане е блокирал и е скъсана опашката на разпределителния вал която предава движението. Смяна на разпределителен вал, смяна на привода, смяна на регулатора на налягане, смяна на помпа и пак не пали. Само при първо завъртане припалва и изгасва, след което няма никой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя и без помпа за високо пак трябва да пали. Вала задира и се къса обикновенно след човешка намеса, иначе няма как да стане..... Наскоро да са сменяни гумички на клапани например. А относно проблема най-добре да се гледа на компютър. Какво е налягането на горивото при палене... най-добре ще е всички параметри, компютъра на колата е доста интелигентен и дава много подробна информация..... А ако толкова неможе да се види какво става, щом пали и гасне сменете компютъра за управление на дюзите(върху левия амортисьор).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последното което сменихме беше компютъра за управление на дюзите върху левия амортисьор, същото положение.първо припалва за кратко и след това само върти без да пали. Гумички на клапани не са сменяни, но като смъкнахме привода от разпределителния вал, О - пръстена на маслената магистрала от блока към привода, беше заминал и там всичко беше омаслено, а и маслото беше на минимума. Колата се държи така, че все едно не достига гориво. При впръскване на гориво в колектора, запалва от раз и работи докато го изгори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво налягане на горивото показва гледано през компютър. При въртене на стартер и при опита да запали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво налягане на горивото показва гледано през компютър. При въртене на стартер и при опита да запали.

На манометър 3.2 на компа 3.7

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ясно.... затова въпроса беше гледано през компютър, т.е. важното е какво налягане вижда компютъра от датчика..... там няма ли 3.5атм няма да запали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ясно.... затова въпроса беше гледано през компютър, т.е. важното е какво налягане вижда компютъра от датчика..... там няма ли 3.5атм няма да запали.

да но то 3.7 атм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колко над 3.5 атм е нормалното, с 3.7 пак не пали.

начин за движение на проблема! идеи НАДЕЖДИ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

начин за движение на проблема! идеи НАДЕЖДИ!

.....за да влезнаете малко по в час, трябва да определите защо не пали?дали проблема е от липса на гориво, или от липса на искра.....та в този ред на мисли, когато спре да пали, просто извадете една бобина с лулата, и сложете една свещ.... вижте дали има искра, ако има, значи проблема най вероятно е свързан с горивото ......в този случай вземете един спрей за първоначално палене,откачете филтъра и през дебитомера пръснете малко , ако запали,то продължете да пръскате по малко ,колкото да подържате оборотите на мотора, в този случай има проблем с подаването на гориво....ако не пали и тогава, то проверете зацепване на агр. ремък, датчика на разпр. вал , дросела и т.н.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата се държи така, че все едно не достига гориво. При впръскване на гориво в колектора, запалва от раз и работи докато го изгори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искра има на всички свещи, интересното е че сложихме нови свещи искра има, не пали, а свещите ги вадим черни и сухи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми няма да пали щото няма гориво.... Затова исках да видите налягането през диагностичен компютър, ама явно с такова животно не разполагате. За да няма гориво или дюзите не работят или има някъде запушване иначе с тези 3.5атм от резервоара щеше да запали....

Все пак отговора е вероятно в едно гадно филтърче, което събира всичко което мине през горивния филтър когато не го сменяме навреме...Намира се на входа на помпата за високото налягане, ще го видите с огледалце, щом махнете мъркуча, вади се с видия за метал 4мм както се вади тапа на вино..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми няма да пали щото няма гориво.... Затова исках да видите налягането през диагностичен компютър, ама явно с такова животно не разполагате. За да няма гориво или дюзите не работят или има някъде запушване иначе с тези 3.5атм от резервоара щеше да запали....

Все пак отговора е вероятно в едно гадно филтърче, което събира всичко което мине през горивния филтър когато не го сменяме навреме...Намира се на входа на помпата за високото налягане, ще го видите с огледалце, щом махнете мъркуча, вади се с видия за метал 4мм както се вади тапа на вино..

 

Може ли някой да ми каже колко трябва да е съпротивлението на датчика на коляновия вал и при откачен датчик трябва ли да се променя съпротивлението или е с постоянна стойност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

От ходене по мъките повече от два месеца, накрая проблема е решен от Милен от Пловдив!!!

Който си го може, може! Не си пилейте времето напразно, ако имате проблем с GDI, решението е Милен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...