Премини към съдържание

Помощ за Eclipse 2g


Препоръчано мнение

Колеги здравейте. Нов съм във форума. От 2 месеца съм горд собственик на Еклипс 2г 4g63 атмосферка. Купих си колата, сменях масла, филтри, свещи, кабели, ангренажния ремък няколко човека го гледаха, почти нов е както и ме уверяваше предишния собственик и наистина се оказа така( двигателя имаше 14 компресия като я мерихме не 4-те цилиндъра). Колата вървеше перфектно и не ми е правила абсолютно никакви проблеми за 3000 километра пробег откакто съм я купил.

Всичко това беше до онзи ден. Влизам сутринта в гаража да извадя колата, паля, изтрака нещо леко и започна да върти стартера обаче не пали. Помислих че проблема е в бобините но пък и двете да изгорят едновременно нама логика. Пробвах още няколко пъти да запаля и нещо изщтрака силно и стартера спря да върти. Помислих че стартера е блокирал ( двигателя не помръдва) само щтрака релето на стартера. Отворих капака на ангренажа и ми се видя леко хлабав но нямах спомен последно като го гледах как беше натегнат. Оставих колата така и вчера извиках един приятел майстор да я погледне. Накратко като видя ангренажния ремък я издърпахме до неговия гараж да погледнем защо се е разхлабил ремъка. Мислехме че не е кой знае колко сериозно но работата се оказа направо кошмарна.

Свалихме ремъка и ролките ( бяха в перфектно състояние и добре натегнати) НО обтегача на ангренажния ремък, който разбрах, че е характерен за много японски автомобили не е бил сменян и е заклинил и е станала голяма беля.

В крайна сметка като съм завъртял стартера в началото, обтегача е отхлабил ремъка и е приплъзнал по зъбните ролки на разпределителните валове, в резултат на което се сещате какво е станало, изпускателните клапани на 4-ти цилиндър остават долу, а коляновия вал с буталото е продължил да се върти от стартера и резултатът е два направо строшени клапана и главата е за хвърляне. Клапаните направо са издълбали дупки по 1-2 мм в главата и буталото. Буталото не ми се вижда да е пукнато но главата е за хвърляне. И резултата е , от некадърни майстори, който не са знаели за този обтегач на ангренажния ремък или просто не им се е занимавало да го търсят и сменят един перфектен двигател беше тотално разбит.

Та идеята ми е да ремонтирам двигателя и за целта моля ако някой колега има читава глава( по възможност с клапани и валове) за продаване да пише или да помогнете с някой съвет, защото колата страшно много ми харесва ( това беше детската ми мечта) и искам да я стегна възможно най - бързо.

 

Ето малко снимки от операцията вчера:

http://www.img-share.eu/f/images/207/IMG_20160523_215222yKUde2M_thumb.jpg

 

http://www.img-share.eu/f/images/207/IMG_20160523_215230nAFEPNQ_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Манджа с грозде се е получило.Поръчай нов обтегач и на всеки 2 смени на ремъци и него за да няма повече изненади.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...