babachev Публикувано 8 април 2016 Сподели Публикувано 8 април 2016 Здравейте колеги! Собственик съм на Outlander 2011 дизел, механични скорости . Днес при изключване на двигателя от контактния ключ , светнаха всички аварийни лампи по таблото, започнаха да се редят текстово всички аларми , включиха се подгревателните свещи . Когато запаля двигателя , подгяването изключва, но остават активни всички аларми. Опитвах с откачане на акумулатора (около 2 часа) , но никакъв ефект. Някой може ли да ме насочи къде да търся причината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babachev Публикувано 14 април 2016 Автор Сподели Публикувано 14 април 2016 Явно никой не есе е сблъсквал с този проблем. Днес колата беше в БС на диагностика. Оказа се че е повреден компютъра за комфорта, кат.№ 8637A644 ETACS . Питам се дали това нещо се ремонтира или трябва да се смени с ново. Лошото е и това че преди да се смени , трябва да се източи информацията от стария блок и след монтажа на новия да се зареди в него. Там е имобилайзера...!!! Здравейте колеги! Собственик съм на Outlander 2011 дизел, механични скорости . Днес при изключване на двигателя от контактния ключ , светнаха всички аварийни лампи по таблото, започнаха да се редят текстово всички аларми , включиха се подгревателните свещи . Когато запаля двигателя , подгяването изключва, но остават активни всички аларми. Опитвах с откачане на акумулатора (около 2 часа) , но никакъв ефект. Някой може ли да ме насочи къде да търся причината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 17 април 2016 Сподели Публикувано 17 април 2016 (редакция) Явно никой не есе е сблъсквал с този проблем. Днес колата беше в БС на диагностика. Оказа се че е повреден компютъра за комфорта, кат.№ 8637A644 ETACS . Питам се дали това нещо се ремонтира или трябва да се смени с ново. Лошото е и това че преди да се смени , трябва да се източи информацията от стария блок и след монтажа на новия да се зареди в него. Там е имобилайзера...!!!Явно-ДА,щом казваш че колата е 2011, много е нова за да почнат да дават дефекти и хората да имамат опит със проблемите...явно на никой не се е случвало!Ако диагнозата на Б.С е вярна тоест наистина Боди контролера е дефектирал, аз лично не съм все още отварял толкова нов контролер поради простата причина че не е идвал такъв дефектирал при мен. Но все пак няма невъзможни неща, няма начин да не може да се отремонтира! Изхождайки от това че Автомобила е Европейка, тоест събиран от холандски напушени ге**ве и там оригината японска електроника е заменена със европейски боклуци на сименс,бош и темик....-то няма начин нещо да не почне да дава Фира! Все пак и най калпавите BSI боди контролери, които са по френските чикии ,и които са почти неразглобяеми, се отремонтират, то си мисля че и тук ппи теб ще е нещо подобно, ще трябва да се погледне от специалист по автоелектроника! Относно това че трябва да се прехвърли"инфото" от единият на другият контролер, да така е ако ще трябва да се ползва второупотребен контролер от моргата, ако е нов контролера то той се обучава защото е чист-вържин, тоест в него няма пин на имото, нито вин(на кое шаси е монтиран)нито VSC код със кой мотор и с какви допълнителни контролери ще работи този Етакс. Във всички такива модули има така наречената "памет" хардуерният носител е или Епром, или Флаш или се намира вградена в Процесора(ако са ползвали процесор на Моторола, NEC,или Тексас Инструмент)...-Пак казвам че не съм отварял такъв контролер и не знам с какво е вътре(памет). Та С подходяща Апаратура, тоест ПРОГРАМАТОР, не диагностична!.. се чете файла в паметта и после се записва във паметта на "Новият-стар" контролер който ще се монтира в автомобила! Но пак казвам че всички тези процедури трябва да се извършат от човек врял и кипял в автоелектрониката, който знае какво прави , не е желателно да се правят експерименти от типа Проба-грешка , че излиза скъпо и отнема много време!-Най Първо обаче е да има ТОЧНА диагноза, откъде идва проблема, иначе казано, Който Диагностицира - той трябва И ДА Отремонтира!А не да се обикаля по различни сервизи и майстори докато се прекопае тотално! - Започне ли я един, трябва да я завърши до перфектно състояние на системата която е правил!та така...... Редактирано 17 април 2016 от Иван Мийков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.