Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги карам Colt V 1,6 90коня и искам да го направя да върви малко повече та въпроса ми е колко кубика са му дюзите и ако сложа от Colt 4 1,6 113коня ще има ли подобрение благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-ясно казано: Само с дюзи няма да стане. Не може да очакваш да ти дойде въртящ момент и конски сили от въздуха (въпреки, че турбото работи на този принцип ;), ама това е друга тема). Разликата в конете на двата мотора е резултата на много компоненти. На първо четене се сещам за колянов вал, комптър, дросел, бенз. помпа (не съм много сигурен за нея), мисля и скоростната кутия е различна. Преди време гелдах една таблица за съотношението мощност/тегло за Колт и стария (115 к.с) и показателя му беше с някакви десети по-голям от наседника си (90 к.с мотоа).

 

Ако искаш по-голям вървеж, олекоти колата (колта тежи 1050 кг), отвори вход-изход на газовете и ще има доста голям ефект във вървенето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Основната разлика между двата мотора се състои в разпределителните валове. На по-стария мотор, вала е с по изострени гърбици и затова вади повече коне, на по-високи обороти, докато въртящия му момент е същия но идва по-късно. Дюзите може и да са еднакви като кубици....

 

 

От нета:

 

4g15 SOHC >> 180 and 182 (latest) cc/min

4g37 >> 210cc/min

4g67 >> 210cc/min

4g61 >> 210cc/min

4g61T >> 390cc/min

4g63 >> 240cc/min

4g63 SOHC/DOHC >> 210cc/min

4g63T DOHC

~manual 450cc/min 1st Gen DSM

~manual 450cc/min 2nd Gen DSM different spray pattern?

~auto 390cc/min (USDM)

~auto 450cc/min (JDM/NZ E39A GVR4)

4g63T >> 510cc/min (JDM E39A GVR4 RS)

4g64 >> 275cc/min

4g91 DOHC 210cc/min

4g92 SOHC >> 180cc (Proton) 190cc (MMC)

4g92 DOHC Mivec >> 275cc

4g93 SOHC >> 210cc/min

4g93 DOHC >> 240cc/min

4g93T DOHC >> 390cc/min

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, има ли кой да ремапне компютъра на колта ако реша да сложа турбо?

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още един въпрос? Ще стане ли да сложа разпределителен вал от 113 коня, на моя мотор? Гледам, че кодовете на моторите са едни и същи...

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето по точна информация от уикипедия относно разликата в газо-разпределението:

 

4G92P SOHC 16 Valve

 

Total Displacement - 1,597 cc

Bore - 81.0 mm

Stroke - 77.5 mm

Compression Ratio - 10:1

Maximum Output (1) - 83 kW (113 PS; 111 bhp) at 6,000 rpm, and 137 N·m (101 ft·lbf) at 5,000 rpm

Maximum Output (2) - 69 kW (94 PS; 93 bhp) at 5,500 rpm, and 135 N·m (100 ft·lbf) at 4,000 rpm

(1): Early European and JDM versions with 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing

(2): General export and later European versions with 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing

 

 

П.С. Ако се турбинира мотора, се слага програмируем ЕКУ.

П.П.С. Колега, пишете по грамотно и използвайте препинателни знаци моля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...