stevo Публикувано 19 февруари 2016 Сподели Публикувано 19 февруари 2016 Здравейте колеги карам Colt V 1,6 90коня и искам да го направя да върви малко повече та въпроса ми е колко кубика са му дюзите и ако сложа от Colt 4 1,6 113коня ще има ли подобрение благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 19 февруари 2016 Сподели Публикувано 19 февруари 2016 И кой ще казва колко гориво и въздух да смесва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 19 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2016 питам просто има ли някакъв начин или не Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 19 февруари 2016 Сподели Публикувано 19 февруари 2016 По-ясно казано: Само с дюзи няма да стане. Не може да очакваш да ти дойде въртящ момент и конски сили от въздуха (въпреки, че турбото работи на този принцип ;), ама това е друга тема). Разликата в конете на двата мотора е резултата на много компоненти. На първо четене се сещам за колянов вал, комптър, дросел, бенз. помпа (не съм много сигурен за нея), мисля и скоростната кутия е различна. Преди време гелдах една таблица за съотношението мощност/тегло за Колт и стария (115 к.с) и показателя му беше с някакви десети по-голям от наседника си (90 к.с мотоа). Ако искаш по-голям вървеж, олекоти колата (колта тежи 1050 кг), отвори вход-изход на газовете и ще има доста голям ефект във вървенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 19 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2016 генерацияте ми е спортна на Ф50 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 февруари 2016 Сподели Публикувано 19 февруари 2016 (редакция) Основната разлика между двата мотора се състои в разпределителните валове. На по-стария мотор, вала е с по изострени гърбици и затова вади повече коне, на по-високи обороти, докато въртящия му момент е същия но идва по-късно. Дюзите може и да са еднакви като кубици.... От нета: 4g15 SOHC >> 180 and 182 (latest) cc/min4g37 >> 210cc/min4g67 >> 210cc/min4g61 >> 210cc/min4g61T >> 390cc/min4g63 >> 240cc/min4g63 SOHC/DOHC >> 210cc/min4g63T DOHC~manual 450cc/min 1st Gen DSM~manual 450cc/min 2nd Gen DSM different spray pattern?~auto 390cc/min (USDM)~auto 450cc/min (JDM/NZ E39A GVR4)4g63T >> 510cc/min (JDM E39A GVR4 RS)4g64 >> 275cc/min4g91 DOHC 210cc/min4g92 SOHC >> 180cc (Proton) 190cc (MMC)4g92 DOHC Mivec >> 275cc4g93 SOHC >> 210cc/min4g93 DOHC >> 240cc/min4g93T DOHC >> 390cc/min Редактирано 19 февруари 2016 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 (редакция) Благодаря за информацията. Редактирано 21 февруари 2016 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 (редакция) Искам да попитам, има ли кой да ремапне компютъра на колта ако реша да сложа турбо? Редактирано 21 февруари 2016 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 21 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2016 (редакция) И още един въпрос? Ще стане ли да сложа разпределителен вал от 113 коня, на моя мотор? Гледам, че кодовете на моторите са едни и същи... Редактирано 21 февруари 2016 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 февруари 2016 Сподели Публикувано 21 февруари 2016 Ето по точна информация от уикипедия относно разликата в газо-разпределението: 4G92P SOHC 16 Valve Total Displacement - 1,597 cc Bore - 81.0 mm Stroke - 77.5 mm Compression Ratio - 10:1 Maximum Output (1) - 83 kW (113 PS; 111 bhp) at 6,000 rpm, and 137 N·m (101 ft·lbf) at 5,000 rpm Maximum Output (2) - 69 kW (94 PS; 93 bhp) at 5,500 rpm, and 135 N·m (100 ft·lbf) at 4,000 rpm (1): Early European and JDM versions with 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing (2): General export and later European versions with 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing П.С. Ако се турбинира мотора, се слага програмируем ЕКУ.П.П.С. Колега, пишете по грамотно и използвайте препинателни знаци моля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.