p_bakardjiev Публикувано 3 февруари 2016 Сподели Публикувано 3 февруари 2016 Здравейте, Случи ми се неприятен проблем с колта и нямам идея какво мога да направя. Изведнъж спряха да работят: вентилатор на парното, централно заключване, нагревател на задното стъкло.Бушоните в таблото под волана са ок, проверих ги. Намирам в гугъл подобни проблеми при каризма и при други колтове от това поколение. Оказва се че има още едни бушони, които се намират в кутия на +клемата на акумулатора. Въпроса ми е някой срещал ли е този проблем, сменял ли е тези бушони. До колкото разбирам те не са от стандартните бушони, а са 80А или 100А.За капак на всичко съм с колата в чужбина и скоро няма да се връщам в българия за да закарам колата на сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пейчев Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Здравейте, Случи ми се неприятен проблем с колта и нямам идея какво мога да направя. Изведнъж спряха да работят: вентилатор на парното, централно заключване, нагревател на задното стъкло.Бушоните в таблото под волана са ок, проверих ги. Намирам в гугъл подобни проблеми при каризма и при други колтове от това поколение. Оказва се че има още едни бушони, които се намират в кутия на +клемата на акумулатора. Въпроса ми е някой срещал ли е този проблем, сменял ли е тези бушони. До колкото разбирам те не са от стандартните бушони, а са 80А или 100А.За капак на всичко съм с колата в чужбина и скоро няма да се връщам в българия за да закарам колата на сервиз. На плюсовата клема има мощен предпазител под прозрачно капаче/при Колт-6/. Ако е изгорял и не можеш да намериш със същата стойност може да се постави ВРЕМЕННО парче жичка отрязана от многожилен проводник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 10 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2016 На плюсовата клема има мощен предпазител под прозрачно капаче/при Колт-6/. Ако е изгорял и не можеш да намериш със същата стойност може да се постави ВРЕМЕННО парче жичка отрязана от многожилен проводник.Благодаря за отговора, точно това е проблема. Най-крайния, на капачено му пишеше 80А. Намерих офицален сервиз на митсубиши и след доставка от 3 дни ми смениха цялата клема. Взеха ми 78евро, от които към 25 май беше цената на самата клема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.