Премини към съдържание

Проблем с тоците фарове мигачи


Evgeny

Препоръчано мнение

Нещата започнаха така заряда на акумулуатора е 14,3V при подаване на газ напрежението не се променя но при отпускане на газта напрежението пада с 1V и след по-малко от 5 секунди се възтановява до 14,3V при което фаровете видимо намалят и се усилват.Също така при включване на мигачите на ниски обороти на фарове или без фарове плафоните на колата мигат ако са включени фаровете и те мигат в тон с мигачите като напрежението върху акумулатора варира от 13V-14,3V.Проверени са масата от динамото към купето и акумулатора,плюса от динамото към акумулатора,при което пада от динамото към акумулатора и масата на купето са 0,03V,падана плюса е също 0,03V.Проверени са масите на мигачите и фаровете като проблем не открих.Динамото е сервизирано като за смяна бяха само лагерите,с друго динамо пак прави същите проблеми,сменени са и ремъците .При откачане на буксата на динамото и свързване само на изводите Sence и L без изводите за комуникация към компютъра напрежението при подаване на газ остава стабилно фаровете не се усилват и намалят но при включване на мигачите отново има мигане на фаровете и плафоните.Някой имал ли е подобен проблем?Забравих да кажа колата е Galant 1998 2.0 16V sohc 136HP.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз имaх същия проблем но преди много години със стaрaтa ми мaздa, опрaви се след смянa нa aкумолaтaрa и дебелия кaбел от динaмото към aкумолaторa.

Първо смених кaбелa и нещaтa се по опрaвихa остaнa сaмо нaмaлянето нa фaровете когaто е нa прaзен ход след товa смених aкумолaторa от 45 нa 65aмперa и всичко се опрaви тaкa и предaде богу дух след целувкa с рено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах и с друг акумулатор нямя разлика от кавелите не може да е щяна да имат по голям пад от 0,03V.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

В крайна сметка се оказа че без кумуникацията с моторното ECU динамото работи безпроблемно няма мигане на фаровете при включени мигачи,няма спад при напрежението при подаване на газ и отпускане на педала единствено напрежението пада когато са включени всички консуматори и при подаване на газ се възтановява в рамките на нормалното 13,8-13,9V.Докато стигна до това заключение четох малко в чуждите форуми където се оказа че заряда които се контрулира от ECU-то се влияе от доста фактори затова оставих комуникацията с ECU-то не съм я премахнал единствено смених мястото на S-извода на релето на друго място така заряда се повиши малко с 0,1V.Тези дни докато е студено тествах и твърдението от чуждите форуми че при по ниски температури(на въздуха и мотора) динамото ще дава повече заряд докато позагрее двигателя оказа се вярно динамото зарежда 14.7V след това пада до 14,4V.Остана само лекото дразнене когато отпусна педала на газта вечер и фаровете намалеят за момент и след това се увеличат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...