Evgeny Публикувано 24 декември 2015 Сподели Публикувано 24 декември 2015 Нещата започнаха така заряда на акумулуатора е 14,3V при подаване на газ напрежението не се променя но при отпускане на газта напрежението пада с 1V и след по-малко от 5 секунди се възтановява до 14,3V при което фаровете видимо намалят и се усилват.Също така при включване на мигачите на ниски обороти на фарове или без фарове плафоните на колата мигат ако са включени фаровете и те мигат в тон с мигачите като напрежението върху акумулатора варира от 13V-14,3V.Проверени са масата от динамото към купето и акумулатора,плюса от динамото към акумулатора,при което пада от динамото към акумулатора и масата на купето са 0,03V,падана плюса е също 0,03V.Проверени са масите на мигачите и фаровете като проблем не открих.Динамото е сервизирано като за смяна бяха само лагерите,с друго динамо пак прави същите проблеми,сменени са и ремъците .При откачане на буксата на динамото и свързване само на изводите Sence и L без изводите за комуникация към компютъра напрежението при подаване на газ остава стабилно фаровете не се усилват и намалят но при включване на мигачите отново има мигане на фаровете и плафоните.Някой имал ли е подобен проблем?Забравих да кажа колата е Galant 1998 2.0 16V sohc 136HP. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 24 декември 2015 Сподели Публикувано 24 декември 2015 Aз имaх същия проблем но преди много години със стaрaтa ми мaздa, опрaви се след смянa нa aкумолaтaрa и дебелия кaбел от динaмото към aкумолaторa.Първо смених кaбелa и нещaтa се по опрaвихa остaнa сaмо нaмaлянето нa фaровете когaто е нa прaзен ход след товa смених aкумолaторa от 45 нa 65aмперa и всичко се опрaви тaкa и предaде богу дух след целувкa с рено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 25 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2015 Пробвах и с друг акумулатор нямя разлика от кавелите не може да е щяна да имат по голям пад от 0,03V. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 25 декември 2015 Сподели Публикувано 25 декември 2015 Сега ако пробваш и с друг генератср... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 25 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2015 И това е пробвано без успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 3 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2016 В крайна сметка се оказа че без кумуникацията с моторното ECU динамото работи безпроблемно няма мигане на фаровете при включени мигачи,няма спад при напрежението при подаване на газ и отпускане на педала единствено напрежението пада когато са включени всички консуматори и при подаване на газ се възтановява в рамките на нормалното 13,8-13,9V.Докато стигна до това заключение четох малко в чуждите форуми където се оказа че заряда които се контрулира от ECU-то се влияе от доста фактори затова оставих комуникацията с ECU-то не съм я премахнал единствено смених мястото на S-извода на релето на друго място така заряда се повиши малко с 0,1V.Тези дни докато е студено тествах и твърдението от чуждите форуми че при по ниски температури(на въздуха и мотора) динамото ще дава повече заряд докато позагрее двигателя оказа се вярно динамото зарежда 14.7V след това пада до 14,4V.Остана само лекото дразнене когато отпусна педала на газта вечер и фаровете намалеят за момент и след това се увеличат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.