Премини към съдържание

Електрическа консумация


Bogdan Hlebarov

Препоръчано мнение

Здравейте Електричари!

Някой може ли да даде точен отговор за консумираната енергия от Галант V6-24 (ЕА5А) в следните няколко случая:

 

1. Режим "Стенд-бай" - когато ключа в положение "Lock" (има алармена система, която се предполага да е "отключено")

2. Режим "Вкл." - когато ключа в положение "АСС", климатроника е изключен, аудиото изключено "Стенд-бай".

3 Режим "контакт", при климатроник "Auto" и включено аудио.

 

Примерно, нормално ли е консумацията да е следната:

1. 0.75А или 9W.

2. 0.86А или ок. 10W.

3. 1.23A или ок.15W.

 

P.S. Останалите консуматори лесно се оценяват - мери се с тях и се изважда тази база.

Редактирано от Bogdan Hlebarov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По първата точка, консумацията е много висока и ще ти събаря акумулатора за ден-два ако не караш колата.

По втората и третата точка е обратно - консумацията е ненормално ниска.

Коментара ми е валиден при положение, че измерването ти е коректно и двигателя не е запален.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По първата точка, консумацията е много висока и ще ти събаря акумулатора за ден-два ако не караш колата.

По втората и третата точка е обратно - консумацията е ненормално ниска.

Коментара ми е валиден при положение, че измерването ти е коректно и двигателя не е запален.

 

За позиция контакт и на мен ми се струва малка, ама на обхват 20А меря. А пък и няма какво толкова да дърпа - ако усиля вентилатора на климатроника веднага вдига консумация.

За втора точка точка си мисля, че няколко релета горница има само, спрямо т.1. И разбира се, че двигателя не е запален.

 

Но мен ме интересува някаква цифра по т.1 на която да се спра, като база за анализ:

Например, ако нормално трябва да консумира 0.3А - 0.5А ще търся като за 250 mА къде се губят :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По т.1 - под 0,05А иначе имаш някакъв проблем, измери го при заключен автомобил като изчакаш около 5 минути, макар че при Галант почти веднага след заключването консумацията "изчезва".

 

При отключен автомобил - алармата черпи 50 mA и съм склонен да прибавя за имобилайзер и други щуротии още 50 mA.

При заключен - по книжка стенд-бай на алармата е 75 mA. Според теб нищо друго не трябва да има.

Това означава сериозна утечка. :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При утечка над 50mA по-голяма част от сервизите за акумулатори отказват да заверят гаранционната карта на акумулатор.

Имобилайзера работи когато си на контакт (до запалването на автомобила), при изключен контакт защо трябва системата да бъде захранена?

 

Самосиндикалният монтаж на аудио система е обичайната причина за утечка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самосиндикалният монтаж на аудио система е обичайната причина за утечка.

 

Да, обикновено е така, но в случая е алармата. Вместо стенд-бай 75 mA, тя чистосърдечно си гълта 750 mA;

При заключване без аларма действително консумацията е под 50 mA. но при заключване + аларма вдига ок. 1A (което е нормално) светодиода свети постоянно и в момента на започване на мигането на този светодиод консумацията слиза на 0.7 - 0.75 A, а трябва да е 10 пъти по-малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да затворя темата:

1. Действително Галанта след заключване няма никаква консумация - изчаквате 3s и отчитате ампермера - трябва да е под 5mA.

Забележка: Ако имате аларма, допълнителен имобилайзер (не оригиналния с вграден в ключа RFID-излъчвател ) и пр. четете какъв ток потребяват в Стенд-бай и смятате общо.

2. При кадърно монтиране на аудиото в този режим "Memory Back-Up" консумира 5-8 mA, зависимост от вида и показанията на дисплея(яркост, часовник и пр.). Ако аудиото не се изключва в крайно положение на контактния ключ, консумацията е пропорционална на отделяната мощност.

 

Като извод от тази ситуация: Аз лично тръгнах да търся проблем извън фабрично монтираните консуматори и се оказах прав - алармата има електролитни кондензатори в генератора за различните режими на сирената, които стареят - лесно се познават - надуват се отгоре.

 

Забележка: Имайте предвид, че кабелите стареят доста по-бавно от европейските и на практика не съм чул досега някой да намерил утечка при тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много китайска трябва да ти е алармата, за да се подуят кондензаторите....

 

Китайците се научиха вече, ама Германците ... нямат и намерение. По принцип всички се прецакват там - да не забравяме, че от 1999 г. до сега бая работа е видяла и и е дошло времето. Сега все още си я тествам в офиса и всичко е ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...