vivds Публикувано 5 декември 2015 Сподели Публикувано 5 декември 2015 Здравейте, купих си лансер 1,3 1997г. газ бензин. Много опасен проблем се прояви. Рядко но при подаване на газ, педала остава до долу и вдига оборотите на максимално, решението е да угася колата. Бутвам с крак педала и се оправя. Днес 10 минути се опитвам да го задържа долу на изгасена кола, ритах с крак, бутах с ръка не виждам къде заяжда, пружината си е натегната, при стъпковото моторче пружината също е добре. 2 пъти при палене задържа педала?! Възможно ли е жилото да е виновно или има по сериозен проблем. Колеги дайте мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 5 декември 2015 Сподели Публикувано 5 декември 2015 И на мен ми се е случвало подобно нещо - колата се самофорсира, но педала се връщаше. Случи се веднъж само. Но мисля че при мен дросел-клапата да е заседнала. А при теб, след като педала не се връща, а колата се форсира, значи проблема е на пътя между дросела и педала, т.е. някъде заяжда. Понеже управлението е изцяло механично, няма шанс проблема да е електрически. Виж добре пътя на жилото, може самото жило да заяжда някъде. Като натискаш педала на изгасена кола, някой да гледа при двигателя какво става. Може да смажеш всички пружини примерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 декември 2015 Сподели Публикувано 6 декември 2015 Или да провериш къде жилото се е разбридало и заяжда в кожуха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivds Публикувано 6 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2015 Днес пак при палене остана долу, добре че ръката ми е на ключа та угасих моментално. Жилото го огледах поне там където се вижда, не беше разригано или наранено. Но въпреки това мисля да го сменя и да смажа пружините. Ако обаче не е това проблема идваме на по сложен, дроселова клапа да заяжда. Не ми се вижда приятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivds Публикувано 16 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2016 (редакция) Проблема е решен! Там където се намира плочката за газта преди дроселовата клапа има друга клапа, която виси свободно. Въздуха преминава свободно от филтъра към досела, идеята на тази клапа е ако гръмне и върне заради газта да не позволи пръскането на някой въздуховод. Та при палене или подаване на газ до край дроселовата клапа се отваря до край, и въздушния поток отваря тази клапичка, която от своя страна настъпва дроселовата клапа и така се форсира двигателя. Просто тази клапичка се наложи да се отдалечи за да не се допуска този проблем. Глупаво, но явно при монтажа газаджиите не са преценили. Редактирано 16 януари 2016 от vivds Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 17 януари 2016 Сподели Публикувано 17 януари 2016 Да поясня написаното от теб - твоят смесител (т.нар плочка) е с комбинирана клапа против "гърмежи". И въпросната клапа "пречи" на дросел-клапата.И аз исках такава клапа (за да не дупчат другаде), но в крайна сметка ми сложиха прост смесител и отделна клапа (казаха че онази е по-дълга и няма място). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.