kalisto Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Здравей те , колеги имам Галант 1.8 GDI и имам следния проблем . Гнездото на свещта на първия цилиндър отвън се пълни с масло , омаслява лулата на бобината и двигателя работи на три цилиндъра .Моля за съвет от къде може да идва проблема . Предварително ви Благодаря . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 (редакция) Колега темата е прясна още пари Ето линк: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=35202 Редактирано 23 октомври 2015 от iskrenkrustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalisto Публикувано 23 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Колега , колата е вкарана от Кипър с десен волан , произведена е в Япония през 1999 год. обем на двигателя 1830 - 85 KW. GDI . бензин . ФАКТ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Колега , колата е вкарана от Кипър с десен волан , произведена е в Япония през 1999 год. обем на двигателя 1830 - 85 KW. GDI . бензин . ФАКТ Именно, Японците направиха доста голяма серия от тези мотори и ги слагат също на Каризмите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalisto Публикувано 23 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Аз фактите ги знам, просто питах за уточнение.Гарнитурата е една обша, струва 30лв, но за да я смениш главата се разглобява на две части (намира се между горната и долната част на цилиндровата главата).Благодаря много , всяка информация е ценна . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.