Премини към съдържание

kalisto

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Yambol

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Галант

kalisto's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей те колеги става въпрос за Галант 1.8 GDI 1999 г. имам следния проблем , не тръгва вентилатора на парното в купето , проверих всички възможни бушони поне така си мисля че са всички оказаха се здрави . Принудих се да извадя вентилатора да го пробвам , работи , замерих дали идва ток на буксата на вентилатора постоянно има 12-13 волта дори и да не съм го пускал да работи , като го включа нищо не се променя остава си 12 волта .Управлението е от тъч скрин , климатроника тръгва нормално само вентилатора не работи . Не знам какви релета има и къде са . Моля за помощ ако имате някакви идеи пишете .
  2. никакъв ток , пълна липса , нищо не свети все едно е умряла колата на пълно
  3. Здравей те , колеги преди три дни си купих нов акумулатор сложих го на Галанта и си карах без проблеми до тази вечер.На връщане от работа спрях да напазарувам от кварталния магазин , когато се качих обратно в колата и завъртях контактния ключ изненада никакъв ток а само до преди 10 минути си палеше без проблем и понеже на вън вече е тъмно и нищо не се вижда заключих Галанта и го оставих пред магазина . Молбата ми е за съвет от къде да започна утре да търся проблема , дали е нещо елементарно което мога да си поправя сам или да търся специалист електричар.
  4. Благодаря за информацията сега ще му пиша
  5. Здравей те колеги , търся приставка за крушките на късите светлини на фаровете на моя Галант , без тях не мога да закопчея крушките с пружинката . Търсих къде ли не и отговорът навсякъде беше няма , моля ако някой има да ми пише . Благодаря .
  6. kalisto

    Омаслена свещ отвън

    Благодаря много , всяка информация е ценна .
  7. kalisto

    Омаслена свещ отвън

    Колега , колата е вкарана от Кипър с десен волан , произведена е в Япония през 1999 год. обем на двигателя 1830 - 85 KW. GDI . бензин . ФАКТ
  8. Здравей те , колеги имам Галант 1.8 GDI и имам следния проблем . Гнездото на свещта на първия цилиндър отвън се пълни с масло , омаслява лулата на бобината и двигателя работи на три цилиндъра .Моля за съвет от къде може да идва проблема . Предварително ви Благодаря .
  9. kalisto

    Проблем с оборотите

    Колеги , благодаря ви разбрах, че Милен ще ми реши проблема не се съмнявам ни най -малко в това , само да мога да стигна на ход до Пловдив ако ли не трябва да я качвам на ремарке и право във Филебето
  10. kalisto

    Проблем с оборотите

    Да разбирам ли че проблема е някъде в инжекцйона
  11. kalisto

    Проблем с оборотите

    Ами да , навигацията ,аудио системата , настройките на климатроника всичко по колата е на японски в Ямбол я карах на два сервиза за диагностика и като я видят дават заден ход и аз сега нямам решение на проблема
  12. Здравей те , колеги имам "Галант" 1.8 GDI 1999 година автомат с дясна дирекция , от скоро имам проблем с оборотите на двигателя , както си работи нормално в движение при скорост между 80 и 110 кил. рязко оборотите падат светва "Check engine lamp " колата направо забива и двигателя отива да гасне . Когато я угася и след 5 минути я стартирам на ново всичко е ок до следващите 15-20 кил. пробег всичко се повтаря . Проблем ми е , че и софтуера и е на Японски и в моя град не мога да намеря кой да и направи диагностика . Някакви предположения от какво може да е проблема .
×
×
  • Създаване...