m.tomov Публикувано 12 октомври 2015 Сподели Публикувано 12 октомври 2015 Здравейте от известно време съм собственик на Митсубиши Галант 2.4 GDI 150HP 2000 г. Колата е страхотна но губи обороти при тръгване а като работи на място ги мени постоянно. Също така почти всеки път при палене и падат обаротите и колато гасне. Моля ако някой може да помогне да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 13 октомври 2015 Сподели Публикувано 13 октомври 2015 GDI е специфичен мотор. При работа на място промяната в оборотите, сама по себе си не е проблем. По интересно е да си изясниш:1.При тръгване, ако подадеш газ до 1500rpm да кажем и тогава отпускаш леко съединител; или същата процедура при 2500rpm.Едно и също ли се случва - загуба на мощност и падане на обороти или при средни обороти (2500) загубата на мощност е почети неусезаема.2. Когато колата се движи и двигателя на ниски обороти (до 1250), и натиснеш рязко газ, какво се случва?3. На свободна предавка, промяната в оборотите има ли някаква закономерност, можеш ли да констатираш, при студен и топъл двигател има ли видима разлика или с и без климатик. Ако не си се занимавал и не ти е добре познат мотора GDI, пали и тръгвай към София, при Пламен за диагностика и каквото трябва после. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 13 октомври 2015 Сподели Публикувано 13 октомври 2015 По-скоро да пали към Пловдив при Milen_Z.Той е човекът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.tomov Публикувано 13 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2015 Мерси за мненията . Колата га прави при тръгване на полу-съединител, също като е на място и като дам рязка газ оборотите падат. Да знам че този двигател е много специфичен. Ака някой може да ми даде кординати на Милен ще съм благодарен . Sent from my SM-G900F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 13 октомври 2015 Сподели Публикувано 13 октомври 2015 И така може, Милен ще му свърши работа - Ама Костенец си е тука близо, затова се спрях на София Има избор - да прецени къде му е по-удобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.tomov Публикувано 13 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2015 И така може, Милен ще му свърши работа - Ама Костенец си е тука близо, затова се спрях на София Има избор - да прецени къде му е по-удобно.Да София е по близо, аз уча в Пловдив и тук ще ми е по-удобно Sent from my SM-G900F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 октомври 2015 Сподели Публикувано 13 октомври 2015 Мерси за мненията . Колата га прави при тръгване на полу-съединител, също като е на място и като дам рязка газ оборотите падат. Да знам че този двигател е много специфичен. Ака някой може да ми даде кординати на Милен ще съм благодарен . Sent from my SM-G900F using Tapatalk Ето профила на Милен, в него има и координати за връзка: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.tomov Публикувано 13 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2015 Мерси много Sent from my SM-G900F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.