vpashev Публикувано 17 август 2015 Сподели Публикувано 17 август 2015 Здравейте, Колеги. Собственик съм на :mitsu-smiley: Лансър 2008г. 1,8 MIVEC. Бих искал да се допитам до Вас относно следния проблем, който имам. От известно време (2-3месеца) ми светва и изгасва (без някаква закономерност) сигнализацията на таблото "ABS service recuired". Отидох на диагностика (в неоторизиран сервиз), където грешката беше "ниско напрежение на помпата на ABS-а" , номера на грешката е С2116. Замериха напрежението, което стига до буксата-всичко е ОК. Това се случи обаче след допълнително монтирани педали отдясно, с цел автомобила да се използва като учебен. Не знам дали е съвпадение и възможно ли е да е в следствие на монтажа им. Педалите са механично свързани прикрепени с два болта отдясно. Според вас възможно ли е да има някакви датчици по спирачния педал, които да се смущават (не съм наясно)? Установих само, че ABS модула е ATE, но не знам дали са еднакви за Sedan и Sportback и кои точно номера на модула да гледам, тъй като съм на път да го сменя с втора употреба. Иначе модула работи, когато лампата изгасне. На диагностиката ми обясниха, че борд компютъра отчита ниско напрежение на помпата и изключва системата, също така и ESP и системата против пробоксуване. Обяснението от сервиза е, че много често по тези модули се разпояват елементи или някое от крачетата на буксата и тогава се появява този проблем, защото веднъж контактува, веднъж не. Моля Ви, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, нека сподели опит. Благодаря Ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
l.mitkov Публикувано 18 август 2015 Сподели Публикувано 18 август 2015 (редакция) Привет, http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28483&st=0&p=276835&hl=+abs%20+service&fromsearch=1entry276835 :rolleyes: Редактирано 18 август 2015 от l.mitkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 18 август 2015 Сподели Публикувано 18 август 2015 В края на миналия месец ми оправиха същия проблем в Ратола. Според тях е често срещан при Пасатите, където е същата система - на Бош. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 22 август 2015 Сподели Публикувано 22 август 2015 В края на миналия месец ми оправиха същия проблем в Ратола. Според тях е често срещан при Пасатите, където е същата система - на Бош.Не е BOSH а е ATE-Telefunken , Но те са всички от едно швабско котило ,Бош,Телефункен,Сименс и т.н , технологията е една и съща, швабска Проблемите по тях са ясни на специалистите които се занимават със Автомобилна електроника , и са решими почтио в 90% от случаите , Въпреки огромните усилия на конструкторите и Инженерите да направят от даденият детайл неотремонтируем модул-еднодневка - консуматив!!-Но с повече услия и познания, и помощник"Мамата" :rolleyes: ....всичко се оправя!http://i57.tinypic.com/2a9wv8l.jpghttp://i58.tinypic.com/scciv7.jpghttp://i58.tinypic.com/2rxbtrl.jpghttp://i62.tinypic.com/2ywxz4x.jpghttp://i61.tinypic.com/2h3oh7a.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vpashev Публикувано 25 август 2015 Автор Сподели Публикувано 25 август 2015 В края на миналия месец ми оправиха същия проблем в Ратола. Според тях е често срещан при Пасатите, където е същата система - на Бош.Колега, модула е АТЕ и майсторите, при които ходих (поне тук във В.Търново) ми обесняват, че модула бил капсулован и не подлежи на ремонт. Не знам дали наистина е така. А какви пари ти костваше ремонта в Ратола, защото за мен това е разход за път и престой? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vpashev Публикувано 25 август 2015 Автор Сподели Публикувано 25 август 2015 (редакция) Не е BOSH а е ATE-Telefunken , Но те са всички от едно швабско котило ,Бош,Телефункен,Сименс и т.н , технологията е една и съща, швабска Проблемите по тях са ясни на специалистите които се занимават със Автомобилна електроника , и са решими почтио в 90% от случаите , Въпреки огромните усилия на конструкторите и Инженерите да направят от даденият детайл неотремонтируем модул-еднодневка - консуматив!!-Но с повече услия и познания, и помощник"Мамата" :rolleyes: ....всичко се оправя! Да, колега, модула е АТЕ наистина. Имаш ли повече опит с тези модули, виждам, че интересите ти са насочени в тази сфера? Казват ми да търся задължително втора ръка, защото пластмасата на модула е залепена и не подлежи на отваряне, освен ако не се разреже, а съответно след това да се залепи. Което сещаш се не е ОК. Редактирано 25 август 2015 от vpashev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.