tot Публикувано 3 август 2015 Сподели Публикувано 3 август 2015 Здравейте, имам Аутлендър 2 2007 с VAG-двигател 2.0 ТДИ.Четох , че често срещан проблем при него е износването на маслената помпа (в частност един шестостен в нея).Въпроса ми има ли някой колега такъв проблем ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 3 август 2015 Сподели Публикувано 3 август 2015 То всички 2.0 TDi 140 коня са с тая малоумна помпа. А4, Пасат и т.н. Превъртяла ти е оста предполагам, продава се ремонтен комплект в Порше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 август 2015 Сподели Публикувано 3 август 2015 .....много страдат от този 6=ограм.....аз, когато сменям агр. ремък, винаги си набавям от тях...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 5 август 2015 Автор Сподели Публикувано 5 август 2015 За щастие засега нямам проблеми , но ме наплаши един приятел монтьор.Затова повдигнах темата дали може да се направи нещо профилактично или да се чака . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 август 2015 Сподели Публикувано 5 август 2015 Мисля че им даваха 180 000 км пробег, що не го смениш и да ти е мирна главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihaylov57 Публикувано 12 ноември 2019 Сподели Публикувано 12 ноември 2019 Здравейте, колеги! И при мен възниква същия въпрос, но за 136к.с. 2.0 DID. Въпросът ми е има ли го този шестограм в картера при този мотор, понеже от Балкан стар отказаха съдействие да го проверят по рама. Как мога да проверя? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.