todor_petkov Публикувано 11 юли 2015 Сподели Публикувано 11 юли 2015 Здравейте колеги, имам проблем с упорита утечка на моя пинин 2000г 1.8GDI Като го купувах пинина ми казаха че има утечка, но не мислех че ще е такъв проблем. Закарах го на Дартс Ауто и го оправиха, сменили нещо по алтернатора, след 7 месеца пак събори чисто нов акумулатор. Меря с мултицета, показва ми 0,20А почнах да вадя един по един предпазителите под волана и предпазителите в двигателния отсек (не съм вадил големите предпазители по 40А)и НИЩО не се промени!?! :help: Казаха ми да махна диодите от плафона и вратите и пак нищо. Някои ако има идеи??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor_petkov Публикувано 14 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2015 Ако не го препаля до 7-8 дена акумулатора пада и започнах да му откачам отрицателната клема докато се намери някакво решение, мисля че няма да натрупа грешки или някакви проблеми други????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 14 юли 2015 Сподели Публикувано 14 юли 2015 Не ти ли играят оборотите като запалиш? От кой град си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 15 юли 2015 Сподели Публикувано 15 юли 2015 Щом,като махате предпазителите и отечката я има ,може проблема да е между генератора и акомулатора.При мен имаше презареждане и ми светеше лампата за заряд,лампата за температурата на авт. ск.кутия и още една за която не се сещам .От много съветване и ходене по майстори сега си имам резервен генератор.Проблема се оказа в прекъснат кабел от генератора до акомулатора/може би изгризан от мишка/МП 3,2 ДИД/.Най вероятно и при вас причината ще е нещо елементе,но се посъветвайте с някой електричар или огледайте хубаво кабелите,за да не си купите нещо излишно ,като мен.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor_petkov Публикувано 16 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2015 От Бургас съм. Оборотите са ми стабилни, но много рядко се случва от 500 до 1000 оборота да играят. Питах един колега със същия пинин и при него се е случвало???Проблема отива пак към алтернатора :icon_censored: , както казва колегата, щом от предпазителите не пада утечката значи е между алтернатора и акумулатора. Някои правил ли е тази операция да се откачат кабелите от алтернатора и да меря пак тази пуста утечка??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 16 юли 2015 Сподели Публикувано 16 юли 2015 От акомулатора към алтернатора върви един постоянен + и един кабел,който е за лампата на таблото,който получава + след включване на контакт с ключа/поне при мен е така/.Мерен ли е заряда след стартиране на двигатела?Огледайте тези връзки,не може да е чак такава загадка.Понякога на вид сложни загадки имат много прости решения.Успех и пишете какво се е оказало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.