Премини към съдържание

Проблем с утечка на Пинин


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам проблем с упорита утечка на моя пинин 2000г 1.8GDI

Като го купувах пинина ми казаха че има утечка, но не мислех че ще е такъв проблем. Закарах го на Дартс Ауто и го оправиха, сменили нещо по алтернатора, след 7 месеца пак събори чисто нов акумулатор. Меря с мултицета, показва ми 0,20А почнах да вадя един по един предпазителите под волана и предпазителите в двигателния отсек (не съм вадил големите предпазители по 40А)и НИЩО не се промени!?! :help:

Казаха ми да махна диодите от плафона и вратите и пак нищо. Някои ако има идеи???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не го препаля до 7-8 дена акумулатора пада и започнах да му откачам отрицателната клема докато се намери някакво решение, мисля че няма да натрупа грешки или някакви проблеми други?????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом,като махате предпазителите и отечката я има ,може проблема да е между генератора и акомулатора.При мен имаше презареждане и ми светеше лампата за заряд,лампата за температурата на авт. ск.кутия и още една за която не се сещам .От много съветване и ходене по майстори сега си имам резервен генератор.Проблема се оказа в прекъснат кабел от генератора до акомулатора/може би изгризан от мишка/МП 3,2 ДИД/.Най вероятно и при вас причината ще е нещо елементе,но се посъветвайте с някой електричар или огледайте хубаво кабелите,за да не си купите нещо излишно ,като мен.Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Бургас съм. Оборотите са ми стабилни, но много рядко се случва от 500 до 1000 оборота да играят. Питах един колега със същия пинин и при него се е случвало???

Проблема отива пак към алтернатора :icon_censored: , както казва колегата, щом от предпазителите не пада утечката значи е между алтернатора и акумулатора. Някои правил ли е тази операция да се откачат кабелите от алтернатора и да меря пак тази пуста утечка???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От акомулатора към алтернатора върви един постоянен + и един кабел,който е за лампата на таблото,който получава + след включване на контакт с ключа/поне при мен е така/.Мерен ли е заряда след стартиране на двигатела?Огледайте тези връзки,не може да е чак такава загадка.Понякога на вид сложни загадки имат много прости решения.Успех и пишете какво се е оказало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...