Премини към съдържание

Номер на рама.


Rodot

Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Имам Галант, 98 година, седан, с двигател 2,5, автоматик.Не знам как точно се води изпълнението, но е с кожен салон, круиз контрол, подгряване на седалките, ел пакет и още някои екстри за стабилност при завоите.

Преди години смених автоматичната скоростна кутия с ръчна.Тогава купих частите от кола с десен волан, друго изпълнение.Още със слагането си горната помпа на съедините ми прави проблем.Ремонтирах я веднъж, но проблема пак се появи.Реших да купя нова, но се оказа,че помпите са два вида.

Тъй като нямам номера на рамата, не знам коя да взема.Не става и визуално сравнение, защото не съм сигурен, тази помпа която съм сложил, за моя модел ли е.

Молбата ми е, някой който има същата кола, да ми напише номера на рамата си и по нея да проверя коя помпа е за мен.

 

Предварително благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпите са 2 вида, защото едните са за десен волан,

 

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/161/PNB533.JPG

 

а другите за ляв

 

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/161/PNB522.JPG

 

Тези за левия волан тръбичката им влиза отгоре и са с парт номер MR198618, а за десния волан тръбичката влиза странично и е с номер MR198603 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

 

Предполагам няма никаква друга разлика и спокойно мога да купя, която и да е от двете. Просто, тръбичката се измества, от едно място за свързване на

другото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не става колега, трябва ти за ляв волан, иначе ще я счупиш, ако се мъчиш да я огъваш, това не е кабел,че да го усукваш както си искаш. Цената им е една и съща, така че търси помпа като на втората снимка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, че когато смених автоматика с ръчна, всичките части ги купих от кола с десен волан и сега съм с такава помпа, за десен волан.Тоест, ако купя за ляв волан, ще очаквам малко проблем със свързването.Погледнах тръбата и помпата.Според мен тръбата е дълга и ще стане и двете помпи.

Притеснението ми беше, да не би помпите да са с различни параметри за натиск. След пояснението, ми е ясно,че това не би трябвало да е така и разликата е само в отвора за свързване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямат разлики в параметрите. Аз без да се сетя за едната кола взех за десен волан и да ти кажа става. Но при положение , че кадърно сгънеш тръбата. Сега съм с нея.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...