milko dobrev Публикувано 1 юни 2015 Сподели Публикувано 1 юни 2015 Здравейте колеги, имам проблем с габаритите на паджеро 2 и осветлението на таблото. Установих, че има изгорял бушон и някъде има късо съединение. Някакви насоки от къде да тръгна да търся късото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 3 юни 2015 Сподели Публикувано 3 юни 2015 Здравейте.Според мен тръгнете от крушките на фаровете, крушките на габаритите отпред и отзад , огледате фасунгите и ако можете да работите с мултицет , мерене и ще си покаже каде има късо съединение.Един оглед на кабелите в коша на двигатела също ще помогне.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko dobrev Публикувано 3 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2015 Благодаря много колега направих всико това но не откривам грешката за жалост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 3 юни 2015 Сподели Публикувано 3 юни 2015 Като смените предпазитела и включите габаритите , веднага ли изгаря предпазитела? Има един потенциометър за осветлението на таблото.....Само таблото ли не свети ? Светят ли фаровете, къси , дълги? А как е ключа за пускането на фаровете? Има много неизвестни, може би малко повече подробности ще помогнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko dobrev Публикувано 4 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2015 Здравей колега, къси и дълги си светят.Не свети таблото и нищо по подсветките, също така предни и задни габарити.Когато сложа по мощен бушон свети няколко секунди и гори, а по слебите горят веднага.Този потнциометър го нямам, а копчето е наред.Ако някой може да ме ориентира къде са буксите за задни и предни габарите, за да мога една по една да изолирам веригите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 (редакция) Здравей колега.Карах П2 преди 2 години сега съм на П3 .Доколкото си спомням за да стигнеш до буксите на задните светлини трябва да се свалят стоповете/големите /.Сещам се , че на мен ми направи проблем буксата на теглича , защото тя е свързана към левият стоп.На мой приятел, който кара П2 голям проблем му правеха стоповете, които са в бронята/задната/, щеше да се подпали.Това си спомням да съм правил, то друго не се чупеше. Поздрави. Редактирано 5 юни 2015 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.