колев Публикувано 4 Май 2015 Сподели Публикувано 4 Май 2015 Здравейте,значи Каризмата ми е 1,9тд и когато загрее хубаво при превключване на скоростите се форсира малко.От какво е това и как може да се оправи?Ще съм ви благодарен,ако някой ми помогне! :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 4 Май 2015 Сподели Публикувано 4 Май 2015 Как така се форсира...примерно си на 2ра и в момента в който натискаш съдинителя и вращаш гаста подскача със 100-200 оборота ли...или задържа за някакъв момент по високи обороти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Май съединителя отделя много високо :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
колев Публикувано 5 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2015 Как така се форсира...примерно си на 2ра и в момента в който натискаш съдинителя и вращаш гаста подскача със 100-200 оборота ли...или задържа за някакъв момент по високи обороти...Оборотите малко се покачват за кратко и после се нормализират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Забелязвал съм го на друга кола това и съединителя на тая кола си заминаваше. Затова те питах. Пробвай малко по рано да отнемаш газта...мааалко преди да си натиснал съединителя и виж как е... освен ако не забязваш и някаква промяна в работата на мотора... Иначе колегата ти е казал-аако отделя по горе съединителя се получава все едно си натиснал съединителя, а закъсняваш да върнеш газта... дано си ме разбрал ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.