de4i Публикувано 12 април 2015 Сподели Публикувано 12 април 2015 (редакция) Имам два комплекта гуми - зимни и летни, сложени на два комплекта джанти. Зимните са качени на стоманените джанти, а летните - на джантите от алумин /лети, летни и др./ :D .Изчегъртах натрупаната по джантите ръжда с бормашина с телена четка и ги намазах с преобразовател на ръжда. След това отново зачистих с телена четка и ги боядисах. Отвън - с флакон с черна боя, но тъй като свърши преждевременно, отвътре ги боядисах с бяла блажна боя /такава се търкаляше по рафта/. Разбира се, не пропуснаха да ме избъзикат, че "за каруца ли съм ги приготвил така". Гумите, както се знае, се поставят хоризонтално, една върху друга. Така от стоенето не се мачкат по начин, че да си развалят окръжността. Също така е добре да се съхраняват на хладно. Не се препоръчва пряка слънчева светлина. Преди това е хубаво да се намажат с нещо блажно, за да навлезне в повърхностните пукнатини и да се ограничи достъпа на кислород. Аз ги мажа с течен парафин. Тази година поради липса на течен парафин използвах няколко останали от лятото тубички с плажно масло :D . Докато рових и се чудих с какво да ги намажа, попаднах на отработено двигателно масло. Лаишкото ми мнение е, че двигателното масло съдържа съставки, които са агресивни към гумата. Нека специалистите да кажат дали може с такова масло. Редактирано 12 април 2015 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Не може, съсипва гумата. На единия ни мотокар, отгоре капе масло върху гумата - прецаква ги . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.