Премини към съдържание

Със бензинов двигател съм а върти дълго като дизел


Препоръчано мнение

С бензинов 1.6 2003г. съм а върти като дизел стартера върти много дълго а като не запали от първия път на втория пали от четвърт оборот.

Сега ще кажете смени свещите ако е така това е добрия вариант мен ме притеснява да не е нещо друго . Може да е стартер, кабели, акумулатор , бобини.

 

Или по старите са така, какво може да е ?

Редактирано от MitsubishiVT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Липса на гориво в тръбопровода, заради дефектен възвратен клапан на помпата в резервоара .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С бензинов 1.6 2003г. съм а върти като дизел стартера върти много дълго а като не запали от първия път на втория пали от четвърт оборот.

 

То ако въртеше като дизел, нямаше да пускаш темата, :) на дизелите обикновено преди да чуеш как върти стартера и вече е запалил .:D

Провери си налягането на бензина в рейката, провери си и дюзите, може да е позацапана някоя и да не впръсква достатъчно .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работа изглежда на износено. Добавка за почистване бензиновата система и всичките нагари да се спрат в бензиновия филтър и после само да сложа нов бензинов филтър това може ли да реши проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С бензинов 1.6 2003г. съм а върти като дизел стартера върти много дълго а като не запали от първия път на втория пали от четвърт оборот.

Сега ще кажете смени свещите ако е така това е добрия вариант мен ме притеснява да не е нещо друго . Може да е стартер, кабели, акумулатор , бобини.

 

Или по старите са така, какво може да е ?

Здравей моето мнение е че първо трябва да минеш елкон може би ще се окаже палец или дистрибуторна капачка успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей моето мнение е че първо трябва да минеш елкон може би ще се окаже палец или дистрибуторна капачка успех

 

Първо тая кола тия работи ги няма и второ ,като не разбирате не пишете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работа изглежда на износено. Добавка за почистване бензиновата система и всичките нагари да се спрат в бензиновия филтър и после само да сложа нов бензинов филтър това може ли да реши проблема?

Ако има нагари някъде ... то те ще са в самите инжектори.

Обърни внимание когато запали дали работи стабилно и дали ускорява равномерно веднага след самото запалване ... ако не го прави имаш право да се съмняваш че инжекторите са зацапани/запушени.

Ако се съмняваш в кабелите/бубините/свещите ... просто на пета на под 1000 оборота натискаш до край газта ... трябва да усетиш как се мъчи без да прекъсва ... прекъсне ли дори и един път значи съмненията са потвърдени (но от това няма как да ти бави паленето) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има нагари някъде ... то те ще са в самите инжектори.

Обърни внимание когато запали дали работи стабилно и дали ускорява равномерно веднага след самото запалване ... ако не го прави имаш право да се съмняваш че инжекторите са зацапани/запушени.

Ако се съмняваш в кабелите/бубините/свещите ... просто на пета на под 1000 оборота натискаш до край газта ... трябва да усетиш как се мъчи без да прекъсва ... прекъсне ли дори и един път значи съмненията са потвърдени (но от това няма как да ти бави паленето) :D

 

Е @GAK благодаря за предложението ще обърна внимание на това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...