MitsubishiVT Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 (редакция) С бензинов 1.6 2003г. съм а върти като дизел стартера върти много дълго а като не запали от първия път на втория пали от четвърт оборот.Сега ще кажете смени свещите ако е така това е добрия вариант мен ме притеснява да не е нещо друго . Може да е стартер, кабели, акумулатор , бобини. Или по старите са така, какво може да е ? Редактирано 1 април 2015 от MitsubishiVT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 Липса на гориво в тръбопровода, заради дефектен възвратен клапан на помпата в резервоара . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 С бензинов 1.6 2003г. съм а върти като дизел стартера върти много дълго а като не запали от първия път на втория пали от четвърт оборот. То ако въртеше като дизел, нямаше да пускаш темата, на дизелите обикновено преди да чуеш как върти стартера и вече е запалил .:DПровери си налягането на бензина в рейката, провери си и дюзите, може да е позацапана някоя и да не впръсква достатъчно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitsubishiVT Публикувано 2 април 2015 Автор Сподели Публикувано 2 април 2015 Работа изглежда на износено. Добавка за почистване бензиновата система и всичките нагари да се спрат в бензиновия филтър и после само да сложа нов бензинов филтър това може ли да реши проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bimt Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 С бензинов 1.6 2003г. съм а върти като дизел стартера върти много дълго а като не запали от първия път на втория пали от четвърт оборот.Сега ще кажете смени свещите ако е така това е добрия вариант мен ме притеснява да не е нещо друго . Може да е стартер, кабели, акумулатор , бобини. Или по старите са така, какво може да е ?Здравей моето мнение е че първо трябва да минеш елкон може би ще се окаже палец или дистрибуторна капачка успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Здравей моето мнение е че първо трябва да минеш елкон може би ще се окаже палец или дистрибуторна капачка успех Първо тая кола тия работи ги няма и второ ,като не разбирате не пишете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Работа изглежда на износено. Добавка за почистване бензиновата система и всичките нагари да се спрат в бензиновия филтър и после само да сложа нов бензинов филтър това може ли да реши проблема?Ако има нагари някъде ... то те ще са в самите инжектори.Обърни внимание когато запали дали работи стабилно и дали ускорява равномерно веднага след самото запалване ... ако не го прави имаш право да се съмняваш че инжекторите са зацапани/запушени.Ако се съмняваш в кабелите/бубините/свещите ... просто на пета на под 1000 оборота натискаш до край газта ... трябва да усетиш как се мъчи без да прекъсва ... прекъсне ли дори и един път значи съмненията са потвърдени (но от това няма как да ти бави паленето) :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitsubishiVT Публикувано 3 април 2015 Автор Сподели Публикувано 3 април 2015 Ако има нагари някъде ... то те ще са в самите инжектори.Обърни внимание когато запали дали работи стабилно и дали ускорява равномерно веднага след самото запалване ... ако не го прави имаш право да се съмняваш че инжекторите са зацапани/запушени.Ако се съмняваш в кабелите/бубините/свещите ... просто на пета на под 1000 оборота натискаш до край газта ... трябва да усетиш как се мъчи без да прекъсва ... прекъсне ли дори и един път значи съмненията са потвърдени (но от това няма как да ти бави паленето) :D Е @GAK благодаря за предложението ще обърна внимание на това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.