viktor.yankov Публикувано 13 февруари 2015 Сподели Публикувано 13 февруари 2015 Здравейте хора!Преди няколко седмици си купих Mitsubishi eclipse 1994г. с 2.0 двигател.Преди няколко дни в два от цилиндрите спря да има компресия.Сега се чудя какво да правя дали е по добре да се разглоби този двигател и да се прави ( нямам си и на идея колко пари ще ми излезе това) или е по добре направо да си търся нов двигател.И ако е така къде мога да намеря нов? Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еди Публикувано 13 февруари 2015 Сподели Публикувано 13 февруари 2015 Колегa колко компресия покaзвa и кои сa проблемните цилиндри?Aко проблемните цилиндри сa един до друг имaш претсaкaнa гaрнитурa нa глaвaтa.Новaтa гaрнитурa a тя трябвa дa е PAYEN струвa около 50лв a трудa зa смянaтa е около 100лв.нямa нуждa дa шлaйфaш глaвaтa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еди Публикувано 13 февруари 2015 Сподели Публикувано 13 февруари 2015 150лв и си готов ,но внимaвaй със мaйсторa че зaцепвaнето нa aнгренaжa си имa тънкости после може дa не държи обороти дa не пaли и куп други проблеми.успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor.yankov Публикувано 13 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2015 Благодаря ще се консултирам с механик за това което каза.До колкото знам показват 0% компресия не съм попитал кои са цилиндрите. Не си заслужава да правя скъпи ремонти по колата тъй като самата тя не струва много.Но за сметка на това много ми харесва като поведение на пътя и ако мога да я поправя за 150-500 лева ще е супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2015 Сподели Публикувано 13 февруари 2015 Благодаря ще се консултирам с механик за това което каза.До колкото знам показват 0% компресия не съм попитал кои са цилиндрите. Не си заслужава да правя скъпи ремонти по колата тъй като самата тя не струва много.Но за сметка на това много ми харесва като поведение на пътя и ако мога да я поправя за 150-500 лева ще е супер........ако компресията е 0 или около 0-ата, това значи че имате проблем с клапаните най вероятно......ако компресията е5-6-7 атм, тогава би могло да имате проблем с сегменти/цилиндри.......за това си има начин да се определи дали кое от двете е.......За този мотор само 100 лв. е смяната на ремъците,па камо ли сваляне , ремонт и слагане на главата,да не говорим за самите клапани, гумички, гарнитури,масло,филтър и антифриз.......има вариант да има дупка в буталото, но не вярвам ,тъй като вие сте го палили мотора и в този случай ще се усети доста осезаемо...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 Най-вероятно незатварящ по един изпускателен клапан в тези два цилиндъра. Сваля се главата, сменят се проблемните клапани, напасване, тест за херметичност, захлупване обратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еди Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 Колегa във Шумен ценaтa е толковa a зa мaсло и aтифриз зaвиси от монтьорa кaто ги събере кaдърно мaксимум дa нaлее 500грaмa aнтифриз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еди Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 Кaзaхa ли ти колко е комресиятa и кой цилиндри сa? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Еди Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 Кaзaхa ли ти колко е комресиятa и кой цилиндри сa? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.