Премини към съдържание

1989 1.8 4x4 проблем на бензин


andrei mihov

Препоръчано мнение

здравейте колеги преди месец си купих лансър 1989 година 1,8 4х4 бензин/газ колата работи на газ с обикновенно газово кабелите на бензиновата помпа и кабелите на дюзите който идват от компа бяха нарязани с една дума не работеше на бензина само на газ . Преди няколко дни реших да видя какво става свързах кабелите на дюзите пуснах една друга бензинова помпа и запалих ,запали малко трудно на ниски обороти претрисаше ,но взе пак поне 2-3 години не е карана на бензин викам си нормално е дадох малко газ . никаква реакция като пуснах педалът колата леко се изфорсира пак пробвах същата работа . На газ когато е студена колата не държи обороти . А днес дойде стария собственик и ми каза че заради това че не се изфорсира е поставил газова уредба . Въпроса ми е какъв може да е проблема на колата ?!? Мислех си че дюзите са запекли но момчето ми каза че са ги минавали на ултразвук в Бургас. другия вариянт за мен е или стъпково моторче или ТПС или компютър отворен съм за предложения

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги преди месец си купих лансър 1989 година 1,8 4х4 бензин/газ колата работи на газ с обикновенно газово кабелите на бензиновата помпа и кабелите на дюзите който идват от компа бяха нарязани с една дума не работеше на бензина само на газ . Преди няколко дни реших да видя какво става свързах кабелите на дюзите пуснах една друга бензинова помпа и запалих ,запали малко трудно на ниски обороти претрисаше ,но взе пак поне 2-3 години не е карана на бензин викам си нормално е дадох малко газ . никаква реакция като пуснах педалът колата леко се изфорсира пак пробвах същата работа . На газ когато е студена колата не държи обороти . А днес дойде стария собственик и ми каза че заради това че не се изфорсира е поставил газова уредба . Въпроса ми е какъв може да е проблема на колата ?!? Мислех си че дюзите са запекли но момчето ми каза че са ги минавали на ултразвук в Бургас. другия вариянт за мен е или стъпково моторче или ТПС или компютър отворен съм за предложения

....основния проблем е в ЕКУ-то на колата ти......АЦП-то е дало фира ( както и други чипове и елементи)и то не работи адекватно.......другото е VAF-а да не работи, за целта откачете го и запалете отново мотора и се опитайте да форсирате, ако се форсира по добре, значи той прави проблема.......ако беше дюзи, щеше проблема да се появява само на студен мотор, а като загрее щеше да е по добре.......

Другия проблем до колкото разбирам по вашия пост е че стъпковия мотор (МПХ) не работи......това може обаче да е и проблем на ЕКУ-то,, а не на МПХ......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ТЕЗИ ЧАСТИ от еклипс с същия двигател дали са заменяеми че лансър-и май няма много

Нищо общо нямат.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми 1105 лева за стъпково моторче. Аз изкарах моето добре е смазано движи се ,но единия кабел зелен на цвят на малката букса коята е само с 2 кабелчета излезе от мястото си(явно само е бил пуснат в гнездото) или е от него или проблема е в еку-то в мега партс има еку-от галант същата година 1.8 бензин той дали няма да стане няма лансър в олх,мобиле и карс 1.8 на части

Редактирано от andrei mihov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми 1105 лева за стъпково моторче. Аз изкарах моето добре е смазано движи се ,но единия кабел зелен на цвят на малката букса коята е само с 2 кабелчета излезе от мястото си(явно само е бил пуснат в гнездото) или е от него или проблема е в еку-то в мега партс има еку-от галант същата година 1.8 бензин той дали няма да стане няма лансър в олх,мобиле и карс 1.8 на части

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай впредвид, че ЕКУ на старо също си е беля и не знаеш на какво дередже ще е, още повече от Мегапартс.. Попринцип могат да се ремонтират стига да не е съвсем зле, но гледам си от Айтос и там не знам дали има някой майстор.. Иначе твоя мотор наистина го слагат и на Галант, ама номерата на ЕКУ-тата са различни... Демек дали ще работи един господ знае и стари баби..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай впредвид, че ЕКУ на старо също си е беля и не знаеш на какво дередже ще е, още повече от Мегапартс.. Попринцип могат да се ремонтират стига да не е съвсем зле, но гледам си от Айтос и там не знам дали има някой майстор.. Иначе твоя мотор наистина го слагат и на Галант, ама номерата на ЕКУ-тата са различни... Демек дали ще работи един господ знае и стари баби..

ако намеря Еку-то къде е и го сваля кой ще го поправи ?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУ-то се намира под жабката от дясната страна, има 2-3 пластмаси да се свалят и стигаш до него. За другото погледни ТАЗИ тема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...