andrei mihov Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 здравейте колеги преди месец си купих лансър 1989 година 1,8 4х4 бензин/газ колата работи на газ с обикновенно газово кабелите на бензиновата помпа и кабелите на дюзите който идват от компа бяха нарязани с една дума не работеше на бензина само на газ . Преди няколко дни реших да видя какво става свързах кабелите на дюзите пуснах една друга бензинова помпа и запалих ,запали малко трудно на ниски обороти претрисаше ,но взе пак поне 2-3 години не е карана на бензин викам си нормално е дадох малко газ . никаква реакция като пуснах педалът колата леко се изфорсира пак пробвах същата работа . На газ когато е студена колата не държи обороти . А днес дойде стария собственик и ми каза че заради това че не се изфорсира е поставил газова уредба . Въпроса ми е какъв може да е проблема на колата ?!? Мислех си че дюзите са запекли но момчето ми каза че са ги минавали на ултразвук в Бургас. другия вариянт за мен е или стъпково моторче или ТПС или компютър отворен съм за предложения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 (редакция) здравейте колеги преди месец си купих лансър 1989 година 1,8 4х4 бензин/газ колата работи на газ с обикновенно газово кабелите на бензиновата помпа и кабелите на дюзите който идват от компа бяха нарязани с една дума не работеше на бензина само на газ . Преди няколко дни реших да видя какво става свързах кабелите на дюзите пуснах една друга бензинова помпа и запалих ,запали малко трудно на ниски обороти претрисаше ,но взе пак поне 2-3 години не е карана на бензин викам си нормално е дадох малко газ . никаква реакция като пуснах педалът колата леко се изфорсира пак пробвах същата работа . На газ когато е студена колата не държи обороти . А днес дойде стария собственик и ми каза че заради това че не се изфорсира е поставил газова уредба . Въпроса ми е какъв може да е проблема на колата ?!? Мислех си че дюзите са запекли но момчето ми каза че са ги минавали на ултразвук в Бургас. другия вариянт за мен е или стъпково моторче или ТПС или компютър отворен съм за предложения....основния проблем е в ЕКУ-то на колата ти......АЦП-то е дало фира ( както и други чипове и елементи)и то не работи адекватно.......другото е VAF-а да не работи, за целта откачете го и запалете отново мотора и се опитайте да форсирате, ако се форсира по добре, значи той прави проблема.......ако беше дюзи, щеше проблема да се появява само на студен мотор, а като загрее щеше да е по добре.......Другия проблем до колкото разбирам по вашия пост е че стъпковия мотор (МПХ) не работи......това може обаче да е и проблем на ЕКУ-то,, а не на МПХ...... Редактирано 4 февруари 2015 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei mihov Публикувано 4 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2015 ТЕЗИ ЧАСТИ от еклипс с същия двигател дали са заменяеми че лансър-и май няма много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 ТЕЗИ ЧАСТИ от еклипс с същия двигател дали са заменяеми че лансър-и май няма многоНищо общо нямат..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei mihov Публикувано 6 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2015 (редакция) казаха ми 1105 лева за стъпково моторче. Аз изкарах моето добре е смазано движи се ,но единия кабел зелен на цвят на малката букса коята е само с 2 кабелчета излезе от мястото си(явно само е бил пуснат в гнездото) или е от него или проблема е в еку-то в мега партс има еку-от галант същата година 1.8 бензин той дали няма да стане няма лансър в олх,мобиле и карс 1.8 на части Редактирано 6 февруари 2015 от andrei mihov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei mihov Публикувано 6 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2015 казаха ми 1105 лева за стъпково моторче. Аз изкарах моето добре е смазано движи се ,но единия кабел зелен на цвят на малката букса коята е само с 2 кабелчета излезе от мястото си(явно само е бил пуснат в гнездото) или е от него или проблема е в еку-то в мега партс има еку-от галант същата година 1.8 бензин той дали няма да стане няма лансър в олх,мобиле и карс 1.8 на части Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 Имай впредвид, че ЕКУ на старо също си е беля и не знаеш на какво дередже ще е, още повече от Мегапартс.. Попринцип могат да се ремонтират стига да не е съвсем зле, но гледам си от Айтос и там не знам дали има някой майстор.. Иначе твоя мотор наистина го слагат и на Галант, ама номерата на ЕКУ-тата са различни... Демек дали ще работи един господ знае и стари баби.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei mihov Публикувано 6 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2015 Имай впредвид, че ЕКУ на старо също си е беля и не знаеш на какво дередже ще е, още повече от Мегапартс.. Попринцип могат да се ремонтират стига да не е съвсем зле, но гледам си от Айтос и там не знам дали има някой майстор.. Иначе твоя мотор наистина го слагат и на Галант, ама номерата на ЕКУ-тата са различни... Демек дали ще работи един господ знае и стари баби..ако намеря Еку-то къде е и го сваля кой ще го поправи ?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 ЕКУ-то се намира под жабката от дясната страна, има 2-3 пластмаси да се свалят и стигаш до него. За другото погледни ТАЗИ тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.