Jivkoz Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 Здравейте колеги, имам няколко проблема с моя колт. Двигатела е 4г13 и смятам да почна от самото начало. Имаше някакво прекъсване в ниските обороти и при рязко подаване на газ, оказа се, че харчи масло и един познат майстор каза, че мотора не е прегряван и може да смени гумичките на клапаните за 150 лева, директно сегментите за 450 или само да заличи за известно време проблема. Казах му да смени гумичките и да видим какво ще се получи. Върна ми колата платих му, но забелязах странно тракане в клапаните, все едно без масло карам, изръчках колта 2-3 пъти и пак почна така да придърпва, отидох при него, той извади свещите 1 по 1 и намали разстоянието между пластинката и самата свещ и се оправи проблема. До преди да я изръчкам пак веднъж дваж и пак да ми дръпне масалце. (под ръчкане имам предвид 1 - 40, 2 - 60, 30 - 80) Та сега се чудя дали пак да ходя при този майстор или да ме посъветвате с нещо или не знам и аз. Също така като намалям колата трепери докато не спра напълно, а на празен ход на място падат оборотите и пак се вдигат през 10на секунди, а като я задържа на около 2 хиляди оборота препуква все едно е анти лаг. П.С кабелите на свещите и дистрибуторната капачка са нови. Мерси предварително за мненията и надявам се съм написал разбираемо проблема :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 (редакция) Смени и свещите ако не си ги сменял, и то не с каквито дойде. Има ли газово на колата? Грешки дава ли ти някакви? Клапаните тракат ли още? може майстора да не е спазил хлабините при реглажа... Редактирано 29 януари 2015 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivkoz Публикувано 30 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2015 Смени и свещите ако не си ги сменял, и то не с каквито дойде. Има ли газово на колата? Грешки дава ли ти някакви? Клапаните тракат ли още? може майстора да не е спазил хлабините при реглажа... Колата не е на газ, за грешки - сам не мога да ги проверя, клапаните си тракат и масло си харчи. Дали е възможно ако не са регулирани добре да си дърпа масалце и нарочно да са направени така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 януари 2015 Сподели Публикувано 30 януари 2015 След като вложките са сменени...не би трябвало да дърпа повече масло от там...А клапаните ако не са регулирани добре, мотора няма да е в кондиция просто....Грешките може и да може сам да ги четеш, ако колта е V-та генерация (95-2003г). Въпроса ми беше дали ти свети чек-енджин иконата на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivkoz Публикувано 30 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2015 V та генерация е, check engine не свети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.