Премини към съдържание

Jivkoz

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Jivkoz's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, търся фарове за митсубиши колт 1998, тел за връзка 0988881696 Живко
  2. Ново 20, при първо палене едва пали, давам рязко газ и готова да загасне..
  3. 1.3 75 hp GL (версията без ел. стъкла, огледала, климатик)
  4. колт, 98ма година, няма газ, не съм ходил на диагностика, само да спомена, че след 5-6 хиляди км, започва да папа масло
  5. Здравейте колеги, от доста време имам един дразнещ проблем. При студен двигател колата е пушка, но след като загрее започва да прекъсва, натискам газ и забива муцуната готова да изгасне, ако не е на високи обороти. Свещи, кабели, горивен и въздушен филтър са нови. Казаха ми, че може да е от мап сензора, но намерих само за 300 лв. и думата може не ме устройва. Моля някой ако е имал подобен проблем да сподели мнение. Мерси предварително!
  6. Ами не знам, някакви идеи някои ако има как мога да ги оправя, нека сподели. Ще чакам ;)
  7. Ужас, значи трябва да си карам така, че за нови фарчета пара йок. Мерси за отговора!
  8. Здравейте колеги, претърпях лек инцидент с колт-а (предницата) и фаровете бяха разместени. След като ги оправи един тенекеджия забелязах, че левия фар осветява гълъбите нощем, а десния забит в земята. Опитах да ги регулирам от зъбното колело зад фара, но колкото и да въртя нищо не се получава, докато копчето за регулиране отвътре (отдясно на волана) работи. Смисъл с него се движат, но при въртене ръчно не искат. Въпроса ми е дали може някак си да се нагодят или трябват нови? Мерси предварително!
  9. V та генерация е, check engine не свети
  10. Колата не е на газ, за грешки - сам не мога да ги проверя, клапаните си тракат и масло си харчи. Дали е възможно ако не са регулирани добре да си дърпа масалце и нарочно да са направени така?
  11. Здравейте колеги, имам няколко проблема с моя колт. Двигатела е 4г13 и смятам да почна от самото начало. Имаше някакво прекъсване в ниските обороти и при рязко подаване на газ, оказа се, че харчи масло и един познат майстор каза, че мотора не е прегряван и може да смени гумичките на клапаните за 150 лева, директно сегментите за 450 или само да заличи за известно време проблема. Казах му да смени гумичките и да видим какво ще се получи. Върна ми колата платих му, но забелязах странно тракане в клапаните, все едно без масло карам, изръчках колта 2-3 пъти и пак почна така да придърпва, отидох при него, той извади свещите 1 по 1 и намали разстоянието между пластинката и самата свещ и се оправи проблема. До преди да я изръчкам пак веднъж дваж и пак да ми дръпне масалце. (под ръчкане имам предвид 1 - 40, 2 - 60, 30 - 80) Та сега се чудя дали пак да ходя при този майстор или да ме посъветвате с нещо или не знам и аз. Също така като намалям колата трепери докато не спра напълно, а на празен ход на място падат оборотите и пак се вдигат през 10на секунди, а като я задържа на около 2 хиляди оборота препуква все едно е анти лаг. П.С кабелите на свещите и дистрибуторната капачка са нови. Мерси предварително за мненията и надявам се съм написал разбираемо проблема :rulez:
  12. http://opelclub-bg.net/f/beos_astraG1.jpg Черното под бронята
  13. Мерсаж колега, а нож какъв мога да му сложа, само от друг колтец ли?
  14. Добро утро, добър ден и вечер съфорумници! Имам запитване за колта ми - 1,3 75 к.с. GL версията. Искам да попитам дали някак си мога да сложа табло от GLX (с оборотомер) и ако става дали нещо допълнително трябва да се сложи? И за халогените 1 въпрос - имам букси, както и копче на таблото и дупки (за момента е пластмаса) на бронята, та въпроса ми е мога ли да сложа от GLX халогени и те директно да светнат или трябва нещо допълнително? Мерси предварително!
×
×
  • Създаване...