GMM Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 Привет Колеги, Ето и първият проблем с колата. Откакто застудя сутри не мога да включа нито първа, нито задна. Трябва да понатисна здраво за да включа. Мисля, че проблема го има само когато температурите са между +5 / -5. - но може и да си въобразявам. Когато колата загре няма проблем, въпреки че първа не влиза така гладко като едно време. Колата е на 80 000 но от тях 70 000 са магистрала. (Няма симптоми на износен съединител или на недостатъчно отцепване на съединитела. (когато пердавката влезе, колата не помридва и няма никакви шумове). Масло скорости е сменето преди седмица. Гледах че привода от лоста до кутията е метално въже. Дали не трябва да се регулира? Имате ли идея по симптомите, каква е диагнозата? Поздрави, Георги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 (редакция) Колега, колата не е ли гаранционна още, че питаш тук? Моята е с 3 години гаранция, но мисля че можеше да доплатя за още 2 някаква малка сума. Редактирано 17 януари 2015 от silveria Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 19 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2015 Привет колега, Гаранцията изтече декемри месец. Колата закупих от официалният дилър на Mitsubishi в Чешка Република. БС отказаха да одължат гаранцията, тъй като колата не е закуна от тях, въпреки че е сервизирана само в БС. Проблема със скоростите не е голям и някак си зависи от околната температурата. Просто не искам да се превърне в по-голям, ако някаква регулировка е нужно да се направи, а не направена.Когато поисках смяна на масло ми се учудиха, и първата реакция беше - масло на скорости не е нужно да се сменя. Да аме не. Така че допъскам , че може да име нужда от отрегулиране на съединител, напромер. За 80 000 може де има някакво износване. Разбирам, че едва ли някой може да ме посъветва тук вув форума. Ще покарам още 80 000 и ще видим. Поздрави,Георги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2015 Сподели Публикувано 19 януари 2015 Привет колега, Гаранцията изтече декемри месец. Колата закупих от официалният дилър на Mitsubishi в Чешка Република. БС отказаха да одължат гаранцията, тъй като колата не е закуна от тях, въпреки че е сервизирана само в БС. Проблема със скоростите не е голям и някак си зависи от околната температурата. Просто не искам да се превърне в по-голям, ако някаква регулировка е нужно да се направи, а не направена.Когато поисках смяна на масло ми се учудиха, и първата реакция беше - масло на скорости не е нужно да се сменя. Да аме не. Така че допъскам , че може да име нужда от отрегулиране на съединител, напромер. За 80 000 може де има някакво износване. Разбирам, че едва ли някой може да ме посъветва тук вув форума. Ще покарам още 80 000 и ще видим. Поздрави,Георги.........Сменете си първо маслото, то не е това, което трябва да е.......и другото е да си смените сервиза...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 20 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2015 Привет Пламен, Това масло са сложили преди 2 седмици. MZ311127. - Незнам дали е правилното. Приемем съвета за сервиза. Даже си избрах такъв. - Още си карам Carismata, която е поддържана при DJ Tymbi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2015 Сподели Публикувано 20 януари 2015 Маслото за ASX е номер 3005401, номера който са ти наляли е за Каризма и Спейс Стар. Маслото не е точното, но са с еднакви вискозитети (75W80) и невярвам от това да включва трудно. Проверете от къде е проблема (привод, жила евентуално съединител) и след като откриете какъв е проблема и го отстраните все пак си налейте точния продукт по каталожен номер.........цт, различни са ,и то много......1.едното е фул синтетик, а другото е минерално......2.едното е GL-3,а другото е GL-5 май......3.параметрите са доста различни показатели м/у двете масла.......примерно вискозитета при 40 градуса на едното е 50.50, а при 100 градуса е под 10, а другото при 40 градуса е 60.00 ,а при 100 е 14.50......4.едното има вискозитетен индекс 183 ,а другото -268 и т.н......аз ползвам ТОВА масло за такъв тип скорости и може би съм единствения в Бг ,който вече е ремонтирал скорости на АСХ..... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2015 Сподели Публикувано 20 януари 2015 Привет Пламен, Това масло са сложили преди 2 седмици. MZ311127. - Незнам дали е правилното. ....колега, сменете си маслото с правилното и нищо друго не пипайте, самия факт ,че преди смяната е било добре, а след смяната е станало зле говори много...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.