baby37 Публикувано 28 Май 2007 Сподели Публикувано 28 Май 2007 Здравейте на всички - ще се радвам ако намеря решение на проблема.Имам Mitsubishi Lancer Diesel 2.0 кубика 1995 година.Колата е перфектна, двигателя жужи буквално, без забележки, единствения проблем е, че няма мощност.на прав път/надолу по баир е супер не можеш да я стигнеш, стигне ли се до изкачване на баира приключва - 40, 50км/ч на 3-а скорост едвам едвам издрапвам беленския баир, отзад е содом и гомор пуши, че се къса, а разхода си остава към 5.7/100 Проверих резервоара, няма мръсотии, проверих и тръбите за въздуха, като че ли няма никакъв проблем, сменени са горивния и въздушен филтър...Какъв може да е проблема... Ще се радвам на идеи... ПоздравАлександър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2007 Сподели Публикувано 29 Май 2007 Здравейте на всички - ще се радвам ако намеря решение на проблема.Имам Mitsubishi Lancer Diesel 2.0 кубика 1995 година.Колата е перфектна, двигателя жужи буквално, без забележки, единствения проблем е, че няма мощност.на прав път/надолу по баир е супер не можеш да я стигнеш, стигне ли се до изкачване на баира приключва - 40, 50км/ч на 3-а скорост едвам едвам издрапвам беленския баир, отзад е содом и гомор пуши, че се къса, а разхода си остава към 5.7/100 Проверих резервоара, няма мръсотии, проверих и тръбите за въздуха, като че ли няма никакъв проблем, сменени са горивния и въздушен филтър...Какъв може да е проблема... Ще се радвам на идеи... ПоздравАлександърКакъв е цвета на пушека? черен, бял или сивкав и колко е гъст? Сменяван ли е агр. ремък и кога? Провери ли водата/антифриза в разширителния съд как е, и до къде е, дали губи вода или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baby37 Публикувано 29 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2007 Какъв е цвета на пушека? черен, бял или сивкав и колко е гъст? Сменяван ли е агр. ремък и кога? Провери ли водата/антифриза в разширителния съд как е, и до къде е, дали губи вода или не?Агренажния ремък и всички останали ремъци (4 броя) бяха сменени пред месец и половина.Пушекът е плътно 4ерен, но когато върви на свободен ход, без да се натиска газта е нормален.Несъм поглеждал водата, ще го направя довечера. ПоздравАлександър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2007 Сподели Публикувано 29 Май 2007 Агренажния ремък и всички останали ремъци (4 броя) бяха сменени пред месец и половина.Пушекът е плътно 4ерен, но когато върви на свободен ход, без да се натиска газта е нормален.Несъм поглеждал водата, ще го направя довечера. ПоздравАлександърслед като смени агр. ремък ли се получи тази мудност или скоро ......... :icon_blush: Ако е черен дима плътно черен при това ( но все пак зависи ,защото по принцип това е нормално при дизелите ) говори за голямо предверение което се задава от зацепването на помпата с ремъка...........другото което може да е станало, е да е изпуснал обтегача на ремъка и да се е разместила центровката на кол. вал спрямо разпр. вал и нагнетателната помпа..........в този случай пак ще имаш тези симптоми ,за които си писал......Третото е че просто си сипал калпава нафта или скапан/задръстен възд. филтър........И една забележка, проверявай си водата в разш. съд сутрин ,или когато мотора е изтинал напълно........тогава най добре ще установиш липсата на вода в разш. съд............ :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baby37 Публикувано 29 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2007 след като смени агр. ремък ли се получи тази мудност или скоро ......... :icon_blush: Ако е черен дима плътно черен при това ( но все пак зависи ,защото по принцип това е нормално при дизелите ) говори за голямо предверение което се задава от зацепването на помпата с ремъка...........другото което може да е станало, е да е изпуснал обтегача на ремъка и да се е разместила центровката на кол. вал спрямо разпр. вал и нагнетателната помпа..........в този случай пак ще имаш тези симптоми ,за които си писал......Третото е че просто си сипал калпава нафта или скапан/задръстен възд. филтър........И една забележка, проверявай си водата в разш. съд сутрин ,или когато мотора е изтинал напълно........тогава най добре ще установиш липсата на вода в разш. съд............ :icon_bye:Благодаря ти, не съм забелязал дали имасхе тоя проблем преди, тъйа като не съм я карал по4ти, веднага след каот я внесох и смених вси4ко което трябва - може и майсторите да не са центрирали правилно, ще ми кажеш ли повече за това зацепване, къде мога да го погледна, дали има някакви сите-ове за това, където мога да погледна. благодаря отново ПоздравАлександър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2007 Сподели Публикувано 29 Май 2007 Благодаря ти, не съм забелязал дали имасхе тоя проблем преди, тъйа като не съм я карал по4ти, веднага след каот я внесох и смених вси4ко което трябва - може и майсторите да не са центрирали правилно, ще ми кажеш ли повече за това зацепване, къде мога да го погледна, дали има някакви сите-ове за това, където мога да погледна. благодаря отново ПоздравАлександърМисля че няма да се оправиш...........трябва да свалиш капака на ремъка, да вдигнеш колата на криг и един кубик други неща ............иначе си има белези долу на кол. вал и горе на рапр. вал и на шайбата на помпата..............не бих те съветвал ти да го правиш обаче, по добре я закарай на сервиз да проверят зацепването ..........и пак казвам, това може и да не е въобще там проблема , в зацепването ....може да е друг проблема за мудността и пушека, така че .......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baby37 Публикувано 30 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2007 Мисля че няма да се оправиш...........трябва да свалиш капака на ремъка, да вдигнеш колата на криг и един кубик други неща ............иначе си има белези долу на кол. вал и горе на рапр. вал и на шайбата на помпата..............не бих те съветвал ти да го правиш обаче, по добре я закарай на сервиз да проверят зацепването ..........и пак казвам, това може и да не е въобще там проблема , в зацепването ....може да е друг проблема за мудността и пушека, така че .......... :icon_blush: Здравейте отново, преди да отида на сервиз реших да проверя как са белезите на тези три, свалих капака - всичко е на 6, в мисъл, всичко отговаря на белезите, единственото, което забелязах беше, че ремъка е хлабав, можех да го гъна с ръка по4ти на 90 градуса, предполагам, 4е това е проблем, но не виждам как може д авлияе на горенето след като белезите са си на мястото и е центрована правилно, някой може ли да ми даде съвет как да обтегна този ремък, обтягащите ролки сигурно са най-отдолу, никакви не ги видях... Благодаря Александър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2007 Сподели Публикувано 30 Май 2007 Здравейте отново, преди да отида на сервиз реших да проверя как са белезите на тези три, свалих капака - всичко е на 6, в мисъл, всичко отговаря на белезите, единственото, което забелязах беше, че ремъка е хлабав, можех да го гъна с ръка по4ти на 90 градуса, предполагам, 4е това е проблем, но не виждам как може д авлияе на горенето след като белезите са си на мястото и е центрована правилно, някой може ли да ми даде съвет как да обтегна този ремък, обтягащите ролки сигурно са най-отдолу, никакви не ги видях... Благодаря АлександърПредполагам че си гледал само отгоре белезите , т.е. свалил си само горния капак, видял си белезие на горивната помпа и на разпр. вал ............те може да са си точно , но долу на кол. вал може и да не е на белега.............не се бъркай с белега на шайбата а пистовите ремъци, важен е белега на шайбата на агр. р-к на кол. вал............а ти за да го видиш трябва да махнеш другата шайба.............освен това има и втори агренажен ремък,този на балансиращия вал, а другия балансир се върти от основния агр. ремък а от него вал се върти маслената помпа................ако обърнеш балансиращите валове ,то мотора ще ти тресе на 2-3 к оборота и цялата кола ще тресе,ако я караш дори и 200км. така, ще разбиеш леглата на бал. валовете и още по лошото е че ще изпадне маслената помпа и няма да има налягане на маслото в мотора и от там - скапваш мотора ..........сериозна работа е това и затова не те съветвам да я правиш ако не си убеден че знаеш как става слагането на ремъка и зацепването на вс. валове........ :icon_blush: Другото което ще ти кажа е че не е въобще сигурно че проблема ти е от там, че се е "изплъзнала" центровката на мотора и помпаа, може да е съвсем безобиден проблема и затова почни от най елементарните неща , като гор. филтър, възд. ф-р, нафта и т.н. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baby37 Публикувано 30 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2007 Предполагам че си гледал само отгоре белезите , т.е. свалил си само горния капак, видял си белезие на горивната помпа и на разпр. вал ............те може да са си точно , но долу на кол. вал може и да не е на белега.............не се бъркай с белега на шайбата а пистовите ремъци, важен е белега на шайбата на агр. р-к на кол. вал............а ти за да го видиш трябва да махнеш другата шайба.............освен това има и втори агренажен ремък,този на балансиращия вал, а другия балансир се върти от основния агр. ремък а от него вал се върти маслената помпа................ако обърнеш балансиращите валове ,то мотора ще ти тресе на 2-3 к оборота и цялата кола ще тресе,ако я караш дори и 200км. така, ще разбиеш леглата на бал. валовете и още по лошото е че ще изпадне маслената помпа и няма да има налягане на маслото в мотора и от там - скапваш мотора ..........сериозна работа е това и затова не те съветвам да я правиш ако не си убеден че знаеш как става слагането на ремъка и зацепването на вс. валове........ :icon_blush: Другото което ще ти кажа е че не е въобще сигурно че проблема ти е от там, че се е "изплъзнала" центровката на мотора и помпаа, може да е съвсем безобиден проблема и затова почни от най елементарните неща , като гор. филтър, възд. ф-р, нафта и т.н. :icon_bye: Да супер, благодаря ти, ще отида на сервиз в крайна сметка, няма смисъл да рискувам ...инак засякох наиситна белезите, които са най-отгоре (двата) и долу на коляновия вал на 'Т', до другото не успях да се добера с простия ключ 10, който имах под ръка :DМного съм ти благодарен, ще пиша какъв е резултата в събота...) ПоздравАлександър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baby37 Публикувано 6 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2007 ходих на сервиз, казаха ми , че проблема идва от системата за изходните газове, имало някаква система за повторно прекарване на газовете през двигателя, тя не била работела, и въздуха не стигал... така, че беше прав за въздуха...трябва да сменям и биалетките от лявата страна, някой има ли идея къде мога да намеря такива биалетки, че ми искат 300лв за да ги сменят а едната е около 30, 40 лв... ПоздравАЛександър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2007 Сподели Публикувано 6 юни 2007 трябва да сменям и биалетките от лявата страна, някой има ли идея къде мога да намеря такива биалетки, че ми искат 300лв за да ги сменят а едната е около 30, 40 лв...Бааахх м............ му..............300 лв ???? Тия парите ги нямат за нищо....... :icon_censored: към 30 лв е биалетката и не повече от 10-15 лв . за смяната й,......ако имаш приятел или познат който е по в час с колите, можете и вие сами да се справите..........не се изисква голямо умение........ако ли не, прекарай я на реглаж на преден мосст и ги накарай там да ти ги сменят и готово........ :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.