Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Загуба на мощност в Lancer - 95а


Препоръчано мнение

Здравейте на всички - ще се радвам ако намеря решение на проблема.

Имам Mitsubishi Lancer Diesel 2.0 кубика 1995 година.

Колата е перфектна, двигателя жужи буквално, без забележки, единствения проблем е, че няма мощност.

на прав път/надолу по баир е супер не можеш да я стигнеш, стигне ли се до изкачване на баира приключва - 40, 50км/ч на 3-а скорост едвам едвам издрапвам беленския баир, отзад е содом и гомор пуши, че се къса, а разхода си остава към 5.7/100

 

Проверих резервоара, няма мръсотии, проверих и тръбите за въздуха, като че ли няма никакъв проблем, сменени са горивния и въздушен филтър...

Какъв може да е проблема...

 

Ще се радвам на идеи...

 

Поздрав

Александър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички - ще се радвам ако намеря решение на проблема.

Имам Mitsubishi Lancer Diesel 2.0 кубика 1995 година.

Колата е перфектна, двигателя жужи буквално, без забележки, единствения проблем е, че няма мощност.

на прав път/надолу по баир е супер не можеш да я стигнеш, стигне ли се до изкачване на баира приключва - 40, 50км/ч на 3-а скорост едвам едвам издрапвам беленския баир, отзад е содом и гомор пуши, че се къса, а разхода си остава към 5.7/100

 

Проверих резервоара, няма мръсотии, проверих и тръбите за въздуха, като че ли няма никакъв проблем, сменени са горивния и въздушен филтър...

Какъв може да е проблема...

 

Ще се радвам на идеи...

 

Поздрав

Александър

Какъв е цвета на пушека? черен, бял или сивкав и колко е гъст?

Сменяван ли е агр. ремък и кога?

Провери ли водата/антифриза в разширителния съд как е, и до къде е, дали губи вода или не?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е цвета на пушека? черен, бял или сивкав и колко е гъст?

Сменяван ли е агр. ремък и кога?

Провери ли водата/антифриза в разширителния съд как е, и до къде е, дали губи вода или не?

Агренажния ремък и всички останали ремъци (4 броя) бяха сменени пред месец и половина.

Пушекът е плътно 4ерен, но когато върви на свободен ход, без да се натиска газта е нормален.

Несъм поглеждал водата, ще го направя довечера.

 

Поздрав

Александър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Агренажния ремък и всички останали ремъци (4 броя) бяха сменени пред месец и половина.

Пушекът е плътно 4ерен, но когато върви на свободен ход, без да се натиска газта е нормален.

Несъм поглеждал водата, ще го направя довечера.

 

Поздрав

Александър

след като смени агр. ремък ли се получи тази мудност или скоро ......... :icon_blush:

Ако е черен дима плътно черен при това ( но все пак зависи ,защото по принцип това е нормално при дизелите ) говори за голямо предверение което се задава от зацепването на помпата с ремъка...........другото което може да е станало, е да е изпуснал обтегача на ремъка и да се е разместила центровката на кол. вал спрямо разпр. вал и нагнетателната помпа..........в този случай пак ще имаш тези симптоми ,за които си писал......

Третото е че просто си сипал калпава нафта или скапан/задръстен възд. филтър........

И една забележка, проверявай си водата в разш. съд сутрин ,или когато мотора е изтинал напълно........тогава най добре ще установиш липсата на вода в разш. съд............ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

след като смени агр. ремък ли се получи тази мудност или скоро ......... :icon_blush:

Ако е черен дима плътно черен при това ( но все пак зависи ,защото по принцип това е нормално при дизелите ) говори за голямо предверение което се задава от зацепването на помпата с ремъка...........другото което може да е станало, е да е изпуснал обтегача на ремъка и да се е разместила центровката на кол. вал спрямо разпр. вал и нагнетателната помпа..........в този случай пак ще имаш тези симптоми ,за които си писал......

Третото е че просто си сипал калпава нафта или скапан/задръстен възд. филтър........

И една забележка, проверявай си водата в разш. съд сутрин ,или когато мотора е изтинал напълно........тогава най добре ще установиш липсата на вода в разш. съд............ :icon_bye:

Благодаря ти,

не съм забелязал дали имасхе тоя проблем преди, тъйа като не съм я карал по4ти, веднага след каот я внесох и смених вси4ко което трябва - може и майсторите да не са центрирали правилно, ще ми кажеш ли повече за това зацепване, къде мога да го погледна, дали има някакви сите-ове за това, където мога да погледна.

 

благодаря отново

 

Поздрав

Александър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,

не съм забелязал дали имасхе тоя проблем преди, тъйа като не съм я карал по4ти, веднага след каот я внесох и смених вси4ко което трябва - може и майсторите да не са центрирали правилно, ще ми кажеш ли повече за това зацепване, къде мога да го погледна, дали има някакви сите-ове за това, където мога да погледна.

 

благодаря отново

 

Поздрав

Александър

Мисля че няма да се оправиш...........трябва да свалиш капака на ремъка, да вдигнеш колата на криг и един кубик други неща ............иначе си има белези долу на кол. вал и горе на рапр. вал и на шайбата на помпата..............не бих те съветвал ти да го правиш обаче, по добре я закарай на сервиз да проверят зацепването ..........и пак казвам, това може и да не е въобще там проблема , в зацепването ....може да е друг проблема за мудността и пушека, така че .......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че няма да се оправиш...........трябва да свалиш капака на ремъка, да вдигнеш колата на криг и един кубик други неща ............иначе си има белези долу на кол. вал и горе на рапр. вал и на шайбата на помпата..............не бих те съветвал ти да го правиш обаче, по добре я закарай на сервиз да проверят зацепването ..........и пак казвам, това може и да не е въобще там проблема , в зацепването ....може да е друг проблема за мудността и пушека, така че .......... :icon_blush:

 

Здравейте отново, преди да отида на сервиз реших да проверя как са белезите на тези три, свалих капака - всичко е на 6, в мисъл, всичко отговаря на белезите, единственото, което забелязах беше, че ремъка е хлабав, можех да го гъна с ръка по4ти на 90 градуса, предполагам, 4е това е проблем, но не виждам как може д авлияе на горенето след като белезите са си на мястото и е центрована правилно,

някой може ли да ми даде съвет как да обтегна този ремък, обтягащите ролки сигурно са най-отдолу, никакви не ги видях...:)

 

Благодаря

Александър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, преди да отида на сервиз реших да проверя как са белезите на тези три, свалих капака - всичко е на 6, в мисъл, всичко отговаря на белезите, единственото, което забелязах беше, че ремъка е хлабав, можех да го гъна с ръка по4ти на 90 градуса, предполагам, 4е това е проблем, но не виждам как може д авлияе на горенето след като белезите са си на мястото и е центрована правилно,

някой може ли да ми даде съвет как да обтегна този ремък, обтягащите ролки сигурно са най-отдолу, никакви не ги видях...:)

 

Благодаря

Александър

Предполагам че си гледал само отгоре белезите , т.е. свалил си само горния капак, видял си белезие на горивната помпа и на разпр. вал ............те може да са си точно , но долу на кол. вал може и да не е на белега.............не се бъркай с белега на шайбата а пистовите ремъци, важен е белега на шайбата на агр. р-к на кол. вал............а ти за да го видиш трябва да махнеш другата шайба.............освен това има и втори агренажен ремък,този на балансиращия вал, а другия балансир се върти от основния агр. ремък а от него вал се върти маслената помпа................ако обърнеш балансиращите валове ,то мотора ще ти тресе на 2-3 к оборота и цялата кола ще тресе,ако я караш дори и 200км. така, ще разбиеш леглата на бал. валовете и още по лошото е че ще изпадне маслената помпа и няма да има налягане на маслото в мотора и от там - скапваш мотора ..........сериозна работа е това и затова не те съветвам да я правиш ако не си убеден че знаеш как става слагането на ремъка и зацепването на вс. валове........ :icon_blush:

Другото което ще ти кажа е че не е въобще сигурно че проблема ти е от там, че се е "изплъзнала" центровката на мотора и помпаа, може да е съвсем безобиден проблема и затова почни от най елементарните неща , като гор. филтър, възд. ф-р, нафта и т.н. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че си гледал само отгоре белезите , т.е. свалил си само горния капак, видял си белезие на горивната помпа и на разпр. вал ............те може да са си точно , но долу на кол. вал може и да не е на белега.............не се бъркай с белега на шайбата а пистовите ремъци, важен е белега на шайбата на агр. р-к на кол. вал............а ти за да го видиш трябва да махнеш другата шайба.............освен това има и втори агренажен ремък,този на балансиращия вал, а другия балансир се върти от основния агр. ремък а от него вал се върти маслената помпа................ако обърнеш балансиращите валове ,то мотора ще ти тресе на 2-3 к оборота и цялата кола ще тресе,ако я караш дори и 200км. така, ще разбиеш леглата на бал. валовете и още по лошото е че ще изпадне маслената помпа и няма да има налягане на маслото в мотора и от там - скапваш мотора ..........сериозна работа е това и затова не те съветвам да я правиш ако не си убеден че знаеш как става слагането на ремъка и зацепването на вс. валове........ :icon_blush:

Другото което ще ти кажа е че не е въобще сигурно че проблема ти е от там, че се е "изплъзнала" центровката на мотора и помпаа, може да е съвсем безобиден проблема и затова почни от най елементарните неща , като гор. филтър, възд. ф-р, нафта и т.н. :icon_bye:

 

 

Да супер, благодаря ти, ще отида на сервиз в крайна сметка, няма смисъл да рискувам ...:)

инак засякох наиситна белезите, които са най-отгоре (двата) и долу на коляновия вал на 'Т', до другото не успях да се добера с простия ключ 10, който имах под ръка :D

Много съм ти благодарен, ще пиша какъв е резултата в събота...:))

 

Поздрав

Александър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ходих на сервиз, казаха ми , че проблема идва от системата за изходните газове, имало някаква система за повторно прекарване на газовете през двигателя, тя не била работела, и въздуха не стигал... така, че беше прав за въздуха...

трябва да сменям и биалетките от лявата страна, някой има ли идея къде мога да намеря такива биалетки, че ми искат 300лв за да ги сменят а едната е около 30, 40 лв...

 

Поздрав

АЛександър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

трябва да сменям и биалетките от лявата страна, някой има ли идея къде мога да намеря такива биалетки, че ми искат 300лв за да ги сменят а едната е около 30, 40 лв...

Бааахх м............ му..............300 лв ???? Тия парите ги нямат за нищо....... :icon_censored: към 30 лв е биалетката и не повече от 10-15 лв . за смяната й,......ако имаш приятел или познат който е по в час с колите, можете и вие сами да се справите..........не се изисква голямо умение........ако ли не, прекарай я на реглаж на преден мосст и ги накарай там да ти ги сменят и готово........ :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...